La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Besiberri Norte

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Monday 2 october 2006 - 15:17:10

Besiberri Norte

Martes y miércoles estuve en la zona de los Besiberris. La intención era hacer toda la cresta pero tuvimos que dejarlo estar.
La zona estaba nevada del lunes. Había poca nieve pero que estaba acumulada en varios puntos de la ascensión al Norte. Esto nos impedía pisar con seguridad y decidimos encordarnos.
En la cima decidimos bajar para evitar riesgos mayores en la cresta que tenía muchas zonas con nieve nueva nos bajamos.

La cantidad de nieve no era mucha pero no se si quedará acumulada en estos momentos.

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Wednesday 4 october 2006 - 22:48

Monday 2 october 2006 - 20:35
Ostres Oscar, si abans de l´estiu ja li tenies ganes, ara...

De tota manera vau fer el millor, doncs si l´ascensió al B. Nord, que és per la cara est, ja presentava dificultats, el pas cal al B. Mig encara hagués resultat més perillòs, tant el primer mur, més encarat al nord, com tot el recorregut cap als ràpels i a partir d´aquests, que fins a la tarda no veu el sol.

Va, no hi fa res home! jeje, a la tercera anirà la bona... però avisa, eh?

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 4 october 2006 - 09:05
Hola Larryak!! M´interessa bastant aquesta ruta que proposes... I tinc alguns dubtes: on vau fer nit abans de fer la pujada al Bessiberri Nord? Que tal es el famos pas de III+?  Gracies per la info..

Peluo

Wednesday 4 october 2006 - 09:32
A la web tens una resenya que vaig pujar fa temps... el pas de III, que no III+ es moooolt curtet
Wednesday 4 october 2006 - 22:48
Hola Peluo,
Jo vaig fer el Nord i les crestes del Mig a començament d´agost, amb el Miquel Angel Apesteguia i un parell d´escaladors que ens hi vam trobar. Portava la resenya d´en Madveras, unes traces generals sobre fotos amb indicació dels principals graus de dificultat que vaig trobar navegant i una traza d´aquest pas de III que em va passar David P (ell l´havia fet tres dies abans amb la Cat i més colla).
Particularment només vaig sentir necessitat de fer servir la corda pels ràpels, però en el trajecte vam atrapar un parell de bascos, els germans Ganzia..., que van fer bona part del trajecte encordats.
Nosaltres vam fer vibac a l´estanyet de Riumalo, hi ha alguns espais adaptats. Un per a 2 o 3 sota una gran roca, a la sortida d´aigües, per l´esquerra. L´ascensió la vam fer de dret, just pel darrera l´estany buscant els millors passos fins a arribar a un petit planet herbat on hi ha un vibac instal·lat (suposo que és el vibac de Los Pajaritos que li diuen en el fòrum), just abans de començar a grimpar.
Si la vols fer et puc passar aquestes traces.
Apa, anar-hi anant   

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies