La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >INFO SERRA DE TRAMUNTANA-NORD

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Wednesday 4 october 2006 - 12:50:50

INFO SERRA DE TRAMUNTANA-NORD

Be, com ja avança el titol de la conversa, per al pont de la hijpanitat, me’n vaig a Mallorca, en concret a Pollença.

El cas es que m’interessaria que algú de ses illes o que les conega, em puguera adreçar a alguna pàgina, o que em facilite info sobre alguna zona d’escalada o algun barranc per fer per la zona.

Tenim 4 dies per davant, així que supose que podrem fer quasi de tot.

Respecte de les zones d’escalada, tinc ressenyes de Ca’n Xanquet, al cap de formentor.

Pel tema dels barrancs, m’interessaria saber si hi ha algun barranc (supose que sec) equipat, que es puga fer rapel·lant.

Gracies per avançat

PD: en qualsevol cas, quan torne, intentaré penjar un resum de les activitats que es poden fer per la zona Nord de la Serra de Tramuntana, que segur que son moltes.

expandir todo contraer todo 1 Respuestas Última respuesta Wednesday 4 october 2006 - 12:58

Wednesday 4 october 2006 - 12:58
Ara et paso les poques cosetes que tinc...
Vull  unes quelites integrals a canvi mmmmmmmmmmm ses gallites d´inca mmmmm

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies