Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Hola,
Voldria que em donèssiu un consell. Un company em ven les taules d´esquí (unes snowwolf de volkl que li venen curtes), però vol aprofitar les fixacions actuals.
Em preocupa el tema de retirar les fixacions originals, fer forats nous, i posar les fixacions noves (dynafit).
Es recomanable ? És a dir, "recomanable" ja intueixo que no, però pot quedar bé o és un risc ? Com a risc no sé ben be a que em refereixo, suposo que poden quedar les fustes debilitades, .... Sóc molt ignorant en tecnologia d´esquís, i la ignorància porta la desconfiança i la por !
Sabeu d´alguna botiga amb un bon servei técnic que m´ho pogués fer (zona de barcelona) ? Per cert, tinc un nivell força baix. Per si ajuda.
Gràcies per endavant,
Enric
10 Respuestas
Última respuesta Friday 1 december 2006 - 00:11
Naturalment cada cop que fas un forat debilites la fusta, aixo esta clar.
De totes maneres si no tens un forma d´skiar massa bestia i brusca, no hauria de suposar un problema.
De totes maneres en alguns casos he vist de gent que posa una placa metalica per reforçar la zona quan els forats de l´anterior fixació queden massa junts dels de l´actual, ja que podrien portar a una ruptura en aquella zona.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.