La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Alguna ascensió per Andorra dissabte? ...o diumeng...

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Tuesday 12 december 2006 - 00:09:39

Alguna ascensió per Andorra dissabte? ...o diumenge?

Hola,

Divendres vaig a Andorra per feina i hi faré nit. Si hi hagués alguna ascensió o travessa interessant per fer dissabte, preferentment, i/o diumenge, m´emportaria els trapaus i aprofitaria el viatge.

Ja direu coses, si de cas, i tant podeu contestar-me en obert com, si ho preferiu, en tancat: narhinan@madteam.org

Gràcies

expandir todo contraer todo 12 Respuestas Última respuesta Thursday 14 december 2006 - 17:58

Tuesday 12 december 2006 - 17:19
Hola Narhinan,
si busques algú amb qui anar, pot ser que estigui igual que tu.
Estic pendent del meu cunyat per veure que fem.
Mentre ell pensa en btt, jo penso en alguna cosa per la zona del Pic Negre d´Envalira per exemple o així.
Parlem més endavant, ok?

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 12 december 2006 - 21:07

Yo pujare dissabte pel mati a la seu,ho mes segur q fare una ferrata,la de oliana amb el meu germa q viu alli i se la coneix.
Si et vols venir diguem alguna cosa.

Wednesday 13 december 2006 - 00:16
Bona nit, un cim que particularment m´agrada molt de Andorra es el pic de Font-Blanca, esta a la part d´Ordino i te un bon panorama de la vall d´Ordino, de la Pica d´Estats i de les valls franceses d´alt Arieja, sense dubte es un cim recomanable, no se com estara de neu ara pero si pots ves-hi, crec que t´agradara.

salu2

Wednesday 13 december 2006 - 12:33
Vejam si us responc a tots:

Gràcies pel suggeriment Capitatro.

SergiC, demanava si hi havia alguna cosa prevista, però també en podem preveure alguna. El Pic Negre d´Envalira podria ser una bona opció, encara que el Pic de Font-blanca que suggereix en Capitatro, a primera vista em fa més patxoca.

Àlex el tema de les ferrates no em fa fila. Si et vols apuntar al que es monti finalment per Andorra, només ho has de dir. Segons com també s´hi podrien apuntar Itus i algú més que volien anar dissabte a fer l´Ensagents però estan obertsa considerar alguna altra cosa.

Per cert, aniria molt bé si algú te una moment per mirar de trobar informació i alguna ressenya dels pics en qüestió i sobre tot alguna piada recent o altra informació per conèixer l´estat de la neu.

Si de cas, entre avui i demà, hauriem d´anar concretant.
Vinga, que això comença a fer bona fila

Wednesday 13 december 2006 - 17:50
La setmana pasada vaig fer el Pic de la font Blanca, impresionant l´asensio.
Tens que portar els pinxus i el piolo, fins el collet no tindreu masa problemes, la ruta esta valitzada i teniu un planell just a el mateix parking que us fara 5 centims dels itineraris que podeu fer servir.
Et recomano la ruta que tens a la guia Alpina, i si no  ets partidari de fer creste aerees avans de arribar al collet gires a l´esquerre i puiges per un pedregal (esta mig tapat per la neu) fins un petit collet que te deixara a les ultimes rampes avans del cim, ull ¡¡¡¡ que les ultimes rampes tenen molta penden i has de anar en compta.

Que disfrutis. 

Wednesday 13 december 2006 - 18:49
Hi ha lloc per a dormir divendres?
Si és que sí igual m´ho pensava (tot i que reconec que està una mica difícil).
Bye

Wednesday 13 december 2006 - 20:35
Gràcies Jbona, si ja m´anava decantant per aquesta opció m´acabes deposar la mel als llavis definitivament, amb lo de les crestes encara més, i cap allà que me´n vaig. Per la informació que em dones i el poquet que surt a l´Alpina penso que ja farem, però de tota manera escriure en Capitatro per veure si té alguna ressenya o altre informació.

Ei, Cargolet, que darrerament sempre coicidim en sortides andorranes. Què et deus haver de comprar ara? Lo de l´allotjament si vols t´ho contesto en privat! Parlant en sèrio, jo hi he de ser per un concert de blues a l´Àngel Blau i encara no m´he fixat ni a on m´han col·locat, en qualsevol cas suposo que tindré habitació doble i sinó ja miraré de fer-m´ho anar bé amb la cantant i així poder alliverar la meva habitació per a tu: un sacrifici, eh!  Com que no he de marxar pas massa d´hora, si vens fins a Manresa podem fer el viatge plegats amb el meu cotxe.

SergiC, Alexmanzanera, Itus i qualsevol altre interessat, si de cas ja direu si us fa el pes o què?

Vinga, que ja m´hi trobo

Wednesday 13 december 2006 - 21:20
Narhinan si vols veura alguna foto del Pic pasem el teu email a apolo_xiii@hotmail.com , despues de veure les teves piades , crec que te ho pasaras bomba.
Wednesday 13 december 2006 - 23:58
Bona nit, suposo que la ruta que descriu jbona es la que surt de la cabanya de castellar, es molt maca i no te perdua pero l´ultima vegada que i vaig pujar, al septembre, i vaig anar per l´altre vall, per el cami que surt de la carretera de la vall de Sorteny i remonta la vall de la Rabassa fins a la altura del refugi de Rialb mes o menys, a les hores gires a la esquerra fins a la Portella de Rialb i enllaçes amb la ruta que diu jbona, a mi particularment m´agrada mes, pero clar era septembre, no se com sera hara si hi ha neu, de totes formes hi vagis per un lloc o per l´altre es molt recomable.
No tinc cap resenya espero que l´explicacio fagi el meteix servei.
Si no fos per que tinc una sortida preparada tambe mi apuntaba que no hi pujat mai al hivern.

salu2

P.D.Si vols alguna foto donem el emilio i te les envio, hara tingues en compte que son del Septembre.

Thursday 14 december 2006 - 00:32

Gràcies Capitatro, justament ara t´acabava d´enviar un mail des del teu blog i intentava també ferte un comentari sobre la carretera de la zona de Peguera, però se m´ha perdut dues vegades quan ja l´havia acaba i finalment jho he deixat per un altre dia.

Pel que he pogut veure, part de la ruta que proposa Jbona és l balisada per a esquí de muntanya, mentre que la que proposes tu és si fa o no fa la que jo m´estava mirant sobre el mapa. Segurament optaré per aquestdoncs sembla una mica més llarga i no tindré raons amb els esquiadors. T´agrairé que m´enviïs les fotos a narhinan@madteam.org

Vinga ja et passaré la informació que tinc de Peguera.
Salut i cames

Thursday 14 december 2006 - 06:51

Amb mi no hi conteu,tenia planejat ho de la ferrata desde fa temps,i a mes aprofitare per descansar una mica q tinc els dos genolls resentits...
Espero q per la propera si q coincidim.
Estem en contacte!

Thursday 14 december 2006 - 17:58
Be, per dissabte anar o tornar massa lluny.
Una altre será.
Que us vagi be.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies