Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Hola,
Divendres vaig a Andorra per feina i hi faré nit. Si hi hagués alguna ascensió o travessa interessant per fer dissabte, preferentment, i/o diumenge, m´emportaria els trapaus i aprofitaria el viatge.
Ja direu coses, si de cas, i tant podeu contestar-me en obert com, si ho preferiu, en tancat: narhinan@madteam.org
Gràcies ![]()
12 Respuestas
Última respuesta Thursday 14 december 2006 - 17:58
Yo pujare dissabte pel mati a la seu,ho mes segur q fare una ferrata,la de oliana amb el meu germa q viu alli i se la coneix.
Si et vols venir diguem alguna cosa.
Gràcies Capitatro, justament ara t´acabava d´enviar un mail des del teu blog i intentava també ferte un comentari sobre la carretera de la zona de Peguera, però se m´ha perdut dues vegades quan ja l´havia acaba i finalment jho he deixat per un altre dia.
Pel que he pogut veure, part de la ruta que proposa Jbona és l balisada per a esquí de muntanya, mentre que la que proposes tu és si fa o no fa la que jo m´estava mirant sobre el mapa. Segurament optaré per aquestdoncs sembla una mica més llarga i no tindré raons amb els esquiadors. T´agrairé que m´enviïs les fotos a narhinan@madteam.org
Vinga ja et passaré la informació que tinc de Peguera.
Salut i cames ![]()
Amb mi no hi conteu,tenia planejat ho de la ferrata desde fa temps,i a mes aprofitare per descansar una mica q tinc els dos genolls resentits...
Espero q per la propera si q coincidim.
Estem en contacte!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.