La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >VIA STOC DE COC (6b)-VARIANT MONGES MASCLES(V+), P...

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Wednesday 20 december 2006 - 09:51:58

VIA STOC DE COC (6b)-VARIANT MONGES MASCLES(V+), PARET DEL DEVESSÓ- MALANYEU

Dissabte vàrem estar passejant els peus  per les parets de Malanyeu per primer cop. El paisatge espectacular i la via molt recomanable.
Via sostinguda i de continuïtat, equipada amb parabolts i amb bona roca. Les R´s estan equipades amb parabolts i anella per rapelar, però també es pot sortir per dalt caminant.
L1: IV+, V 30m, L2: V, V+, V+  55m (amb 18 parabolts), L3: 6b, 25 m i L4: IV, 15 m.
Montse i Jordi, la cordada més friky  va optar per ballar en el  6b ;-)))))))), que deu ni do lo finet que era, mentre que Lux i jo vàrem optar per continuar per la variant de les Monges mascles, molt més assequible per nosaltres , L3: V+,V+, V, 40m.
Deixem que Lux es curri la ressenya i la pengi aviat amb alguna foto.

bones festes i molt bones escalades nadalenques

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Wednesday 27 december 2006 - 08:33

Wednesday 20 december 2006 - 15:05

Felicitats!  

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 27 december 2006 - 08:33
Dissabte vam estar nosaltres (Gatsaule, Marta i un servidor) fent la vía original.

Molt bona roca i molt bon equipament. Totalment esportiu. Els parabolts igual de lluny que a les vies esportives de Malanyeu i tot en bon estat.

Els 55 metres del L2 potser son 45 o quasi 50 pero tot i així es un llarg preciós.

El L3 es un 6b de placa tumbada fineta on tens passos molt delicats durant uns tres o quatre parabolts i son obligats (assegurances separades uns 3 metres).

Hi ha reunió per fer un L4 que a la guía posa de 4º i a la ressenya original, al bar, possa 5º+. Em comenta Gatsaule que potser es pot sortir per un diedre desequipat i sería quart, pels bolts es 5º+. Son 4 o 5 parabolts pero amb els forats justos en la primera meitat.

Per cert que jo no vaig fer aquesta reunió i la corda rossava força. Val la pena fer-la. A més, no veus als companys fent la tirada difícil (llastima, no vaig poder fer-los fotos).

Vam sortir per dalt i vam baixar carenejant cap a la dreta i després passejant fins al poble.

Cal dir que la variant Monges Mascles em va semblar (tot i que no l´he feta) molt encertada. Surt més directament que el 6b i manté, en teoria, una dificultat molt homogènia. Deu quedar un vía esportiva de 3 llargs molt interessant i homogènia.

Ah! a la guia del Berguedà diu que la via te 25 parabolts i en deu tenir molts més, doncs, com bé diuen, al L2 ja hi han 18 ( i al primer uns 7 o 8, i al tercer uns 10 i al quart 4 o 5...)

====
K.
http://skalada.blogspot.com

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies