La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Zona Cerdanya,Vall de la Llosa (Pic de la Muga)

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Monday 8 january 2007 - 15:02:01

Zona Cerdanya,Vall de la Llosa (Pic de la Muga)

Tot pelat de neu fins la cresta, on hi ha neu(molt poca i en bones condicions) i glaç.
Per cert algú ha fet el pic de la Muga des de la vall de la Llosa? La veritat es que un cop s´acaba la pista d´aproximació (ruta dels bons homes), no existeix el sender que marca l´alpina i s´ha de pujar muntanya a sac...o potser no el vaig trobar perquè estava glaçat. Ruta molt txunga si es fa sencera fins la Tossa plana de Lles...més de 20 Km i més de 1500m de desnivell acumulat...I els de l´alpina la qualifican de dificultat baixa...pa matarlos!!!Això sí, paisatge preciós...però gairebé no s´aprecia de rebentat que vas...

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Monday 15 january 2007 - 15:08

Monday 8 january 2007 - 15:25
!!
Hola company!! Je,je, tu ves-te fiant de les guies i/o ressenyes sobre aquesta zona... El Juliol de fa 2 anys vaig voler pujar des de cal jan de la llosa fent la muga i trobar-me amb mes gent a la Tossa Plana de Lles.......Vaig voler seguir un sender que comença darrera una grossa fita que hi ha en un refugi en runes al pla xiuxiura.Valguem Deu!!, vaig haber de tornar enrera doncs no hi havia cap cami factible i el desnivell des de el pla fins a la Muga es de gairebe 1000m!! Vaig voler donar la volta per darrera la muga i vaig apareixer a La Portella de Vallcivera, mes mort que viu... Vaig tornar al cotxe pel mateix cami...( una matada). Finalment pero el Maig del 2006 vaig pujar pel cami de cap de rec a la Tossa Plana i vaig fer la cresta fins a la muga, en arribar dalt i veure la vall de la LLosa vaig suspirar
Salut
 Peluo

Ocultar todas las respuestas      
Monday 8 january 2007 - 23:13
Hola company,

Fa anys vaig voler pujar la muga per la llosa pel seguent camí:
-Despres de Cal Jan, al caminar 15-20 minuts hi ha un poste amb iteneraris marcats amb numeros i una serie de dos ponts que s´han de creuar. A continuació hi ha un camí fitat que progresa per l´altre banda del riu, dins del bosc fins que es desvia muntanya amunt en direcció als estanys de la muga. aquest cami que va desde la vall es molt difícil de trobar, es mes no se si está esborrat ja que ni de pujada ni de baixada va ser  possible trobarlo. El desnivell va ser considerable i el camí bastant dur i no vem arribar al cim.

-Crec que les millors opcions per arribar-hi son o desde la Tossa plana per la cresta. O pel port de Vallcivera també per la cresta. Desde el montmalús que está situat al devant es veu clarament el camí.

Monday 8 january 2007 - 23:57
A l´agost de fa cinq anys amb un company de Collbató entrenant pels Carros de Foc vam fer Cap de Rec, Tossa PLana i tota la cresta fins a la Muga i la Mugueta, vam baixar a sac. Tot donava la sensació d´estar força verge, tot i que era bastant lògica la zona per on vam baixar. Vam arribar a una zona que crec que es diu la Farga?? i el problema va ser tornar a passar el riu. Ho vam aconseguir i després de molts intents també vam trobar una sèrie de corriolets que ens vam permetre tancar el cercle i tornar al cap del Rec. Anavem ràpids i des de que vam deixar la carena de la Muga, només la bona intuició i ens va fer de  bona guia. El record que tinc es que la cosa era força salvatge. 
Monday 15 january 2007 - 15:08
Doncs sí, em va passar exactament el mateix que tu...vaig arribar fins la cresta, quasi pujant amb les dents, i un cop allà vaig haver de baixar pel dret, ja que era tard , estava cansat(ja portava més de 1000m d´acumulat...) i se´m feia tard... Ja veig doncs que, pel que em dius tu i per la ressenya que hi ha més amunt. lo seu és fer-la per la portella de Vallcivera, oi?
Merci company!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies