La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Graus del Montsant

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Thursday 8 february 2007 - 17:49:01

Graus del Montsant

Hola!!

Algú sap com estan equipats els graus del Montsant?? Tinc un llibre de ressenyes però no concreta massa. En teoria em sembla que no es necessita material de ferrates, però no sé si per seguretat és recomenable endur-me l´arnés, o la corda...
Una altra cosa, en coneixeu algun que sigui més recomanable que els altres??

Moltes gràcies per endavant!!!

expandir todo contraer todo 6 Respuestas Última respuesta Saturday 10 february 2007 - 21:29

Thursday 8 february 2007 - 17:54
Doncs segons quins graus trobaràs una o altre cosa,de tota manera no necessites equipament de ferrates, ni cordes ni res, ja que són tots ben senzills. Probablement entre els més ´divertits´ destaca el grau dels barrots...fes una ullada a les fotos.. http://www.webpersonal.net/ebarrobes/montsant-nov05/index.htm
igual et dona una idea.
Salutacions

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 8 february 2007 - 18:25
El que t´ha dit una chica.
L´únic grau que he trobat que m´hagi impressionat és el del carrasclet. El tram amb gracia és semblant a una ferrata... però sense manteniment jejeje

Posats a fer un, el dels barrots, sens dubte.
El segon que a mi m´agrada més dels que he fet és el de l´escletxa, precissament pel pas que li dóna nom. Això sí, no és apte per gent rodoneta.

Friday 9 february 2007 - 08:51
una opcio molt maca es pujar pel carrasclet que potser es el mes espectacular i seguint una feixa baixar per barrots.es un itinerari molt xulo ja que tens unes vistes bonissimes i passes per un lloc bastant caracteristic cm es el balco del priorat.

llavors un altre que tamb esta molt be es el grau dels tres escalons que es un barranc que puja directe desde santjoan del codolar fins a la roca corbatera el punt mes alt del montsant i desde en un dia clar es veu el pirineu sencer.

Friday 9 february 2007 - 14:49
Lo dit,

Barrots, Carrasclet, Escletxa, afegeixo Carabassal (té mes patejada).

Afegir també, que material de ferrates necessari per fer la Ferrata que es trova seguint uns punt verds en direcció del grau de Salfores. Es divertida.

Aconsellable: aprofitar i un cop fet el grau o en el seu defecte ferrata, allargar l´excursió cap algun barranc, Falconera, Videlbar, comellar de la cova de l´os, Barranc de la bruixa, Taverna, depenent de per on es pugi a la serra Major.

peredimoni

Saturday 10 february 2007 - 20:56
Moltes gràcies a tots per la vostra informació, m´ha estat molt útil!!
Em sembla que començaré per Barrots... Carrasclet... de moment, i m´anoto els altres per la propera!!
Una chica, les fotos molt xules!!
Waldo, (Cargolet??), imagino que pel que dius el de carrasclet és més xungo, no?? Per cert, aquelles pràctiques d´ARVA de que haviem parlat a principi d´hivern... i haviem deixat "per quan nevés"... queden definitivament aplaçades, no??
Potser per l´any que ve....

Apa, doncs, gràcies de nou!!

Saturday 10 february 2007 - 21:29
jajaja sí, em sembla que les pràctiques d´arva hauran de quedar aparcades fins la propera temporada perque a aquestes alçades ja comença a semblar missió impossible.

El de carrasclet és més difícil però depen de la pràctica de cadascú. Per als més senderistes serà força difícil. D´entrada impressiona bastant per l´estat de la instalació però fer-se es pot fer (compt, jo em vaig quedar a mitges, anava amb en JordiC i la Kris i no ens vam atrevir perque duiem la seva goseta).

Que vagi bé, jo igual proper dissabte em deixo caure per allà :)

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies