La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Graus del Montsant (pel Waldo)

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Friday 16 february 2007 - 12:20:07

Graus del Montsant (pel Waldo)

Hola Waldo!!

Amb una mica de retard... però gràcies per la informació!!
Em vaig mirar això que em deies de Carrasclet i en principi la deixarem per més endavant. Al final, i si el temps ens ho permet, farem el Grau de l´Escletxa dissabte (diumenge ens recuperarem amb una bona calçotada!!)
Si et deixes caure per allà, a veure si ens veiem!!

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Tuesday 20 february 2007 - 06:39

Friday 16 february 2007 - 18:14
Doncs dissabte no que amb el temps que anuncien ho hem passat al diumenge.
Anirem a fer un recorregut clàssic des d´ulldemolins:
ermita de Sta magdalena, Pi de la Carabasseta, Toll de l´ou, Pont natural, St Bartomeu, Cadolles fondes i ermita de St Antoni.
Calculo que començare a caminar tard, més aviat cap a les 10 del matí.
A veure si per fi puc veure el Toll de l´Ou amb aigua!!

Ocultar todas las respuestas      
Saturday 17 february 2007 - 06:54
Hola soc de reus escolta acepteu algu mes me agradaria anar-hi pero  sempre vaig sol  be  ja em direu algo si voleu  he anat molt  sovint pero ara estic paradet aixi que si  voleu un company   ja ho sabeu em dic Ricard  el telf;620878831  o responeu per aqui asi  em dieu l hora i a on sortiu  i    ja miraria de ser-hi moltes  gracies.
Ricard

Saturday 17 february 2007 - 14:49
A veure, dues preguntes:
1.- t´agraden els jocs de rol?
2.- ets un fanàtic del senyor dels anells?

Sí has respost que sí a les dues preguntes lamento dir-te que demà farà mal temps i hem anulat la sortida

En cas contrari sortim sobre les 7 de barna i pararem a esmorzar a Montblanc.
Calculo que serem a l´ermita de Sta magdalena de 9:30 a 9:45
Anem amb Honda Civic de color blau.
T´enviaré el meu mòbil per sms

Monday 19 february 2007 - 13:18
Hola jurimapi, acabo de veure el teu misstage per apuntar-te a alguna sortideta. Jo ja arribo tard... No sé si et vas apuntar amb en Waldo. De totes maneres, dissabte  va ploure tot el dia i no vam poder fer el que teniem previst. I diumenge només vam fer una caminadeta per un dels PR de la zona (haviem de preparar la brasa pels calçots )

A veure si una altra vegada hi ha més sort!!

Tuesday 20 february 2007 - 06:39
Dons marmota 7, la questio esque si van sortir el diumenge  hi ho  van passar força be  de totes maneres  he penjat al meu blog(jurimapi) unes  cuantes fotos de la sortida asi que  waldo i companyia   ja les podeu veure, tinc mes asi que si voleu companys m´ ho dieu ,  i i i  me estinc rumiant un dia d´ aquest fer la  mola de  colldejou  inclusive pasar la cova que es  bastant divertit  ja  ficare algo per aqui a veure si algu se anima, es tot un clasic que remei  je je,vinga ja dire algo.
R.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies