La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Pic de l´Infern

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Friday 2 march 2007 - 16:49:52

Pic de l´Infern

Hola a tothom, aquest cap de setmana anem tota una colla a pujar el Pic de l´Infern per Bastiments, a Ulldeter. Us sembla que necessitarem grampons i piolet?

Si algú hi ha estat aquesta setmana, comenteu que us sembla...merci!

A part, si no hi ha massa neu a l´igual ens enduem el gos...

Hola a todos, este fin de semana vamos a subir unos cuantos al Pic de l´Infern, en Ulldeter. Os parece que vamos a necessitar grampones y piolet (como se dice en castellano...?).

Si alguien ha estado esta semana por favor comentar que tal esta, porque el Pic de l´Infern sin nieve ya es muy inclinado y con nieve...

expandir todo contraer todo 9 Respuestas Última respuesta Friday 2 march 2007 - 19:26

Friday 2 march 2007 - 17:31
yo crec que estigui com estigui de neu, els grampons i piolets son IMPRESCINDIBLES 100%
mai saps si trobaras alguna clapa de gel.... encara que aixo ya u deurieu saber no? el material minim de seguretat a l´hivern.... aix... si es que no m´extranya que passin certes coses...
Un saludu i molt de compte

Ocultar todas las respuestas      
Friday 2 march 2007 - 17:36

No cal ser tant borde però bé, suposo que t´he de donar les gràcies per aquesta resposta, així que merci.

Ah, i evidentment si haguéssim trobat una clapa de gel no hauríem decidit fer-hi patinatge artístic sinó que hauríem reculat. Però això ja t´ho podies pensar, com a muntanyenc....no?

Friday 2 march 2007 - 17:46
Bona tarda!

Xiruka, no crec que en Guillem ho digués en mala llet
Però estic d´acord amb ell, en condicions hivernals, no está de més (casi obligat) pendre els crampons i piolo, mai se sap què et pots trobar, i acostuma a passar que quan te´n dones compte que necessites els crampons es que ja fa estona que els hauriem de portar jejejee

En fi, jo els pendria!

Salut i a disfrutar del cap de setmana.

Friday 2 march 2007 - 17:59

Sois la repera, esta la peña de un susceptible...tomaros un patxaran ostias...

Guillem tiu, esto de que ya lo deberian suponer...no se si lo suponen o no, igual no estan habituados a la montaña hivernal, ese toooonooooo, te voy a dar una colleja cuando te vea que te vas a enterar.

I tu xiruca, el adjetivo borde...tampoco queda demasiado bien, creo que el habra entendido que estais habituados.

Lo que pasa que claro a veces no expresas escribiendo las cosas...como realmente las dirias en persona, lo que esta claro...es que a veces vale la pena leerse los posts 40 veces antes de responderlos, ai...que haya paz dios mio..que es viernes.

Xiruca, no se si estais habituados a la montaña hivernal..si, si..pos vale..si, no...pos tambien, eso si...toda montañita que pase de tal altura o que se encuentre en la franja del Pirineo...yo los cargo en la mocila siempre, a veces incluso...para habituarme al peso..es que soy un masoca.

Bueno, lo dicho...tranquilosssssss

Besos, paz y amor...que las alondras arrullen, las mariposas acaricien suavemente las flores, los osos se las rasquen....y yo como un capullo aqui currando.

Chachi finde

Friday 2 march 2007 - 18:16
Jordi, recordes el que et vaig dir l´altre dia? Doncs ja tens un altre exemple. Cal portar grampons i piolet per fer el cordal Bastiments - Freser - Infern? I jo pregunto, estàs preparat per anar a fer aquesta carena si has de preguntar-ho? De tota la vida (i en tinc un quants d´anys) s´ha recordat que el piolet i els grampons són estris imprescindibles en la muntanya hivernal, i més si parlem de pics per sobre els 2.700 metres, encara que els portis a passejar, com vaig fer jo dissabte al massís del Canigó. SEMPRE cal dur-los, encara que només sigui per fer bonic. De debó, no és que hi hagi mala llet al foro, el que passa és que hi ha preguntes que potser no s´entenen. En fi, igual he liat més la troca, però havia de dir-ho. Salut i muntanyes
Friday 2 march 2007 - 18:43
Mirlete... accepto la colleja... per nomes per la frase "  aix... si es que no m´extranya que passin certes coses..." encara que ho segueixi pensant aixi...
No e leido ninguna especie de tono ni borde ni nada... simplemente pedí prudencia.... (igual que si vas en moto nadie se questiona si debe llevar casco o no...)
Y bueno, yo muy montanyero no soy.. mas bien soy rokero...y no cuento con casi ninguna ascension...aunke e echho el archiconocido Bastiiments en invierno... aunke mi curriculum sea muy pobre en cuanto ascensiones... tengo claro el material minimo indispensable....

un saludo sin acritud y que sepais que este post es en un tono de paz, amor y .... que ostias! es en tono de buen rollo y yasta!
que soy HIppunkie !
se me va

Friday 2 march 2007 - 19:10

Ok, vosaltres guanyeu, no ho pregunatré mes....!!

Si ho demanat és perquè he trucat al refugi i m´han dit que potser com a precaució sí però que creien que no feien falta, estem tenint un hivern que no sembla hivern... en fi, crec que no naixem ensenyats i que no passa res per preguntar les coses, això no implica que siguis un inconscient, jo soc la primera que si veig que no vaig prou equipada pel que tinc a davant giro cua, encara que costi. Em vaig quedar a 50 metres del cim del Carlit per no veure-ho clar, després de carregar raquetes, grampons i piolet...això ho diu tot.

En fi, que és divendres i demà anem a fer muntanya, o sigui que bon rotllo...

I Guillem, perdó per lo de "borde", potser no era la paraula adequada, però no m´agrada que em facin judicis de valors sense tenir ni idea de quin és el meu comportament a la muntanya. Em considero responsable, però tinc dubtes, creia que era normal...

Apa gent, ja l´hem liada una mica, ho sento, soc cranc...

Friday 2 march 2007 - 19:22
Disculpes acceptades i ten demano yo si per les meves paraules t´ha semblat que et jutjava.. no era pas la intenció!
bones muntanyes! i seny!

Friday 2 march 2007 - 19:26

Ok! (reconec que tinc la metxa curta....)

Ja t´explicaré que tal...

Fins aviat!!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies