Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Hola a tothom, aquest cap de setmana anem tota una colla a pujar el Pic de l´Infern per Bastiments, a Ulldeter. Us sembla que necessitarem grampons i piolet?
Si algú hi ha estat aquesta setmana, comenteu que us sembla...merci!
A part, si no hi ha massa neu a l´igual ens enduem el gos...
Hola a todos, este fin de semana vamos a subir unos cuantos al Pic de l´Infern, en Ulldeter. Os parece que vamos a necessitar grampones y piolet (como se dice en castellano...?).
Si alguien ha estado esta semana por favor comentar que tal esta, porque el Pic de l´Infern sin nieve ya es muy inclinado y con nieve...
9 Respuestas
Última respuesta Friday 2 march 2007 - 19:26
No cal ser tant borde però bé, suposo que t´he de donar les gràcies per aquesta resposta, així que merci.
Ah, i evidentment si haguéssim trobat una clapa de gel no hauríem decidit fer-hi patinatge artístic sinó que hauríem reculat. Però això ja t´ho podies pensar, com a muntanyenc....no?
Ok, vosaltres guanyeu, no ho pregunatré mes....
!!
Si ho demanat és perquè he trucat al refugi i m´han dit que potser com a precaució sí però que creien que no feien falta, estem tenint un hivern que no sembla hivern... en fi, crec que no naixem ensenyats i que no passa res per preguntar les coses, això no implica que siguis un inconscient, jo soc la primera que si veig que no vaig prou equipada pel que tinc a davant giro cua, encara que costi. Em vaig quedar a 50 metres del cim del Carlit per no veure-ho clar, després de carregar raquetes, grampons i piolet...això ho diu tot.
En fi, que és divendres i demà anem a fer muntanya, o sigui que bon rotllo...![]()
I Guillem, perdó per lo de "borde"
, potser no era la paraula adequada, però no m´agrada que em facin judicis de valors sense tenir ni idea de quin és el meu comportament a la muntanya. Em considero responsable, però tinc dubtes, creia que era normal...
Apa gent, ja l´hem liada una mica, ho sento, soc cranc...
Ok!
(reconec que tinc la metxa curta....)
Ja t´explicaré que tal...
Fins aviat!!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.