La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >grup de gent a Barcelona

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Thursday 8 march 2007 - 14:32:33

grup de gent a Barcelona

Hola,
M´agradaria trobar algun grup de gent jove (jo tinc 20 anys) per començar a fer sortides a la muntanya. He estat buscant grups excursionistes per internet però no se quin ambient hi ha... ni quin nivell. Jo no sóc experta en tot això, només faig de tant en tant alguna sortida. On podria anar?  Visc a Barcelona.
Gràcies.

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Friday 9 march 2007 - 08:47

Thursday 8 march 2007 - 14:54
Hola! Jo visc a Vic però suposo que a tot arreu és més o menys igual, penso que el millor lloc és anar a un centre excursionista. Jo de fet soc de Sabadell i allà hi ha la UES, al centre mateix que munta moltes sortides, de tots els nivells. En una ciutat tan gran com Barcelona segur que hi ha molts centres excusionistes on et pots informar. Aquest fòrum jo veig que també és un bon lloc per trobar gent, si el vas consultant veuràs que de vegades la gent busca grup o comenta sortides on s´hi pot apuntar qui vulgui. Si fem alguna sortideta ja ho direm i si vols t´hi apuntes!
   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 8 march 2007 - 19:51

Hola Mireia.

Si te apetece salir este sábado por el Pirineo Oriental, nosotros vamos a intentar ascender a la cumbre del Bastiments o a la del Balandrau. Escríbeme a dmiraher@terra.es y te informo de las excursiones que vayamos preparando por si te interesa alguna, también somos de los alrededores de Barcelona.

Apa siau.

Friday 9 march 2007 - 08:47

Ostres, nosaltres vam estar aquest diumenge al Bastiments-Freser-Pic de l´Infern i està espectacular. A més la neu és tova i no hi ha plaques de gel. Nosaltres vam dur els grampons per si de cas però no els vam utilitzar en cap punt. De totes formes si truqueu al refugi us informaran. Tel Refugi d´Ulldeter:972-19 20 04.

Vagi molt bé!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies