La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Dubtes canal amagada

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Friday 9 march 2007 - 10:55:07

Dubtes canal amagada

Bon dia!!! (que ja és divendressssshhhhh)

Algú em podría dir, si es que ho recorda, quan te el ràpel final de la canal amagada al sàbat, a la serra del cadí.

En una piada he vist que era de 10 metres, però en altra piada, la veritat algo confusa, he llegit que era de 30.

En fi, gracies per avançat.

Salut

expandir todo contraer todo 9 Respuestas Última respuesta Friday 9 march 2007 - 13:59

Friday 9 march 2007 - 11:17

Hola Rapaz

No tinc la sort d´haver pogut fer aquesta canal però t´ho he consultat en un parell de llibres del Cadí que tinc. Un, antic però una joia, ni anomena el fet de rapelar, posa que un collet estret a la dreta condueix a la part final de la canal sàbat. L´altre llibre que és acabat de sortir del forn, comenta que en aquest coll i després d´una grimpada es flanqueja per una vira fins a la canal sàbat (sense rapelar) o es pot canviar de vessant després del coll sota un bloc i desgrimpar o rapelar fins a la sàbat, el ràpel és de 30m i hi ha pitons.

Pel que entenc és opcional, suposo que allà segons les condicions. Sort.

Ocultar todas las respuestas      
Friday 9 march 2007 - 11:29
Segons la neu acumulada pero quan la vaig fer ( fa temps) serien uns cinc metres, "massomenos", i anaves a parar a una repisilla, d´on sorties ja cap a dalt.
Friday 9 march 2007 - 11:33

Be, ja sabia que es podia flanquejar a l´esquerra, però ja que pujem amb el material necessari, haviem pensat de rapelar, mes que res perque segon tinc entes, es un flanquig aeri, i si la neu no esta bona, doncs, es un rollo. Clar, si el rapel son 30 metres, el flanquig te un pati similar.

Moltes gracies Oi. i Si vols probar la canal aquesta, ja saps.....aquesta nit a Estana. Je je je

Salut

Friday 9 march 2007 - 11:36
Porteu matapuces!!!
Que vagi bé!

Friday 9 march 2007 - 11:37

Definitivament, el diumenge possaré quants metres te el ràpel, perque ni a les piades ni al foro es posem d´acord. .

Gracies Atay.

Salut

Friday 9 march 2007 - 11:41

les puces?????

El que vaig flipar es que a les 5 del mati i ha un tito (pavo real) al costat de la caseta, que nopara de fotre fins que, curiosament, quan t´alces del llit, para de cantar, que cabró!!

Gracies altra vegada

Salut

Friday 9 march 2007 - 12:32

hola

el rapel de l´amagada com a màx tindrà 10mt. i segons les condicions de la neu tal i com t´han dit. Però crec que la millor opció és no fer-lo i sortir per la dreta d´aquest flanquejant i guanyant alçada fins la canal sàbat, És un passeig maco i entretingut. Si fas el rapel després has de remontar tot el tram per la canal sàbat cosa que no aporta massa. (opinió personal és clar)

Actualmetn no sé com estan les condicions de la canal, et parlo de l´any passat i anteriors en els quals si he fet l´amagada.

recuerds i bon cap de setmana

Friday 9 march 2007 - 13:57
Bones.
Si no ho recordo malament (la vaig fer a l´abril de l´any passat), hi havia dues opcions: sortir per una grimpada crec que de 4t (a l´esquerra) o fer el rappel (a la dreta). El rappel més "obligat" no deu passar dels 10 metres (i es comença passant entre uns blocs que fan una mena de pont de roca gegant). Llavors fas un flanqueig més o menys exposat fins la mateixa canal Sàbat. Si allargues més el rappel (suposo que fins als 30 m.), et deus estalviar aquest flanqueig i vas a parar una mica més avall de la canal Sabat. Nosaltres vam el rappel "curt" i el flanqueig.
Salut i sort

Friday 9 march 2007 - 13:59
I del "refugi", que me n´havia oblidat, jo no recordo tant les puces com els diferents cants i crits de no sé quins animals que no paren en tota la nit (si més no, la nit que jo hi vaig passar)

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies