La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Ulldeter

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Tuesday 13 march 2007 - 17:41:56

Ulldeter

Bones,

m´agradaria saber les condicions en que es troba la zona d´Ulldeter per anar a pujar al Bastiments i fer la volta al gra de fajol i la serra caballera.

Em refereixo a si trobaré neu i són necessaris grampons, raquetes/esquís monte o piolet.

Gràcies.

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Thursday 15 march 2007 - 20:38

Tuesday 13 march 2007 - 20:28
Wenu... veig que no contesta ningú que hi hagi estat aquest finde. No sé com està de neu ni gel ni res, fa temps que no vaig per allí, però et diré que els crampons i el piolo millor portals a la motxilla, a les sortides hivernals millor carregar-los i no fer-los servir que no carregar-los i posar-se en un merder.

A veure si algú et pot dir com està de neu, però lo dels piolos i crampons, cap a la motxilla.

salut!

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 14 march 2007 - 16:40
A veure. La setmana passada vaig pujar al Balandrau. I observant les vistes en direcció a Bastiments vaig veure que de neu n´hi havia. La veritat és que no gaire, es veia blanc-grisós però t´aconsello que portis els grampons i el piolet. Jo deixaria les raquetes i esquís a casa. Com ho vegis!

Thursday 15 march 2007 - 20:38

De neu ben poca. El mantell és discontinu fins als cims.

Els corredors del Gra de Fajol no están formats, com a molt pots trobar alguna cosa i les sortides "guarres" per terreny descompost. Aixó era així a primers de març. Tal i com han evolucionat les temperatures suposo que era encara està pitjor.

Un altre any serà.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies