La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >RUTA DELS REFUGIS DEL MONTSANT

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Friday 30 march 2007 - 20:27:22

RUTA DELS REFUGIS DEL MONTSANT

HOLA BONES !!!!

voldria fer aquesta ruta que es de 80 km pero le de fer mes reduida perque solspodria caminar dissabte a la tarde i diumenge...he vist  com a 2 subcircuits un de 27 i un de 50 pero no trobo res tinc un link www.montsantnatura.com pero no el puc obrir algu em pot donar ajuda GRACIESSSS.... o dirme alguna ruta circular llarga per aquesta zona de minim 5 hores.. apa adeuuu..

expandir todo contraer todo 6 Respuestas Última respuesta Sunday 1 april 2007 - 23:30

Saturday 31 march 2007 - 09:30

Hola  a  veure  si desde  aqui  et puc ajudar jo aquesta  web la  faig servir  molt sovint, per ferme algunes  rutes  que estan marcades , si fas  uns enllaços potser  et  vagi  be  vinga a deu  i sort.

Ric    http://www.lamussara.net/

Ocultar todas las respuestas      
Saturday 31 march 2007 - 15:17
Hole....em penso que el trencall que tu dius està entre Allbarca i La Mussara ( Ara t´ho dic de memoria pq tinc el mapa a casa ).Em penso que desprès de sortir d´Albarca i pujar fins dalt de la serra que hi ha devant ( per un grau bastant empinat )  i al cap d´una estona de caminar per un GR hi ha un trencall ( ben indicat ). Si vols quena arrivi a casa t´ho miro millor. Sento no ser més explicit jajajaj
Saturday 31 march 2007 - 18:23

Hola , que tal? Jo soc de Mòra d´ebre i una ruta molt maca es, fer la circular pel Montsant. En un parell de dies en tens prou. Si tens un planell a mà, pots sortir desde Margalef, dormir a Albarca i tornar. Passant cada dia per un vesant diferent. La serra del Montsant no es molt gran, però te molt a veure i, et recomano el clot del Cirer, que et queda prou aprop de Margalef, i l´ermita de Cornudella, que està a la cara est del massís. No hi ha molt vegetació, i sembla molt solitari, però això, per a mi, es un dels grans encants que te aquesta serra. Doncs vagi bè. 

Saturday 31 march 2007 - 22:43

Tal com et diuen per exemple pots sortir de l´embassament de Margalef, Cova de la Taverna (frontal), Raco del Teix, Clot del Cirer, Piló de Senyalets, Cova Santa (frontal), Roca Corbatera, dormir al refugi d´Albarca (Ja veurás que el guarda es força simpàtic), de tornada Ermita de la Mare de Deu del Montsant, Toll de l´Ou, Pi de la Carabasseta, Ermites de Santa Magdalena i Sant Antoni, Cadolles fondes, Ermita de Sant Bartomeu , Mas del Solerás, embassament.

Sunday 1 april 2007 - 15:40
Supongo que no tiene perdida a ver si nos vamos a perder jejejeje!
Sunday 1 april 2007 - 23:30
ey... gracies a tots per la informacio  al final vam estar al refugi de cornudella pero el diumenge va ploure bastant ademes de boire  i vent moderat... no res a fer un parxis al refu...jejeje aveure si despres de mona que tinc festa manimo a fer la ruta dels refugis en un parell de dies...apa adeu i gracies

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies