Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
HOLA BONES !!!!![]()
voldria fer aquesta ruta que es de 80 km pero le de fer mes reduida perque solspodria caminar dissabte a la tarde i diumenge...he vist com a 2 subcircuits un de 27 i un de 50 pero no trobo res tinc un link www.montsantnatura.com pero no el puc obrir algu em pot donar ajuda GRACIESSSS.... o dirme alguna ruta circular llarga per aquesta zona de minim 5 hores.. apa adeuuu..
6 Respuestas
Última respuesta Sunday 1 april 2007 - 23:30
Hola a veure si desde aqui et puc ajudar jo aquesta web la faig servir molt sovint, per ferme algunes rutes que estan marcades , si fas uns enllaços potser et vagi be vinga a deu i sort.
Hola , que tal? Jo soc de Mòra d´ebre i una ruta molt maca es, fer la circular pel Montsant. En un parell de dies en tens prou. Si tens un planell a mà, pots sortir desde Margalef, dormir a Albarca i tornar. Passant cada dia per un vesant diferent. La serra del Montsant no es molt gran, però te molt a veure i, et recomano el clot del Cirer, que et queda prou aprop de Margalef, i l´ermita de Cornudella, que està a la cara est del massís. No hi ha molt vegetació, i sembla molt solitari, però això, per a mi, es un dels grans encants que te aquesta serra. Doncs vagi bè. ![]()
Tal com et diuen per exemple pots sortir de l´embassament de Margalef, Cova de la Taverna (frontal), Raco del Teix, Clot del Cirer, Piló de Senyalets, Cova Santa (frontal), Roca Corbatera, dormir al refugi d´Albarca (Ja veurás que el guarda es força simpàtic), de tornada Ermita de la Mare de Deu del Montsant, Toll de l´Ou, Pi de la Carabasseta, Ermites de Santa Magdalena i Sant Antoni, Cadolles fondes, Ermita de Sant Bartomeu , Mas del Solerás, embassament.
![]()
| ey... gracies a tots per la informacio |
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.