La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Pedró dels Quatre Batlles 2383m

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Friday 6 april 2007 - 15:20:12

Pedró dels Quatre Batlles 2383m

Avui hem pujat per enèssima vegada al sostre del Solsonès. Era per animar als que no tenim tots els festius de vacances, de visitar el prepirineu català, que té un aspecte immillorable. Quin tou de neu que hi ha, Serra d´Ensija, Serra del Verd, Pedraforca, Vessant Sud Cadí, Cadinell, Rasos de Peguera...estan en perfectes condicions per a raquetes i també la majoria per esquiar.

Hem sortit del Parking de l´Estivella obrint traça, primer hem pujat al Pedró i després la Tossa Pelada, amb la sonda hem medit la neu en diversos llocs, i majoritàriament hi ha entre 80 i 120cm de neu fresca, però buscant i medint en llocs on s´acumulava (cornises) hem arribat a mesurar 3 metres de neu!!!

Dia variable amb vent a dalt, sortida de mitja jornada. Siau

Sortida feta pel Miquel, el Josep M., l´Olga i l´Isaac

Foto 1 Obrint traça al bosc Foto 2 L´Olga arribant a una ventada Tossa Pelada

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Wednesday 11 april 2007 - 15:35

Friday 6 april 2007 - 15:22
Foto 3 Això si que és hibernació Foto 4 Pedraforca pel "darrera" de la visió habitual
   Ocultar todas las respuestas      
Friday 6 april 2007 - 17:00
   Ostres quines fotos més maques.
Sunday 8 april 2007 - 11:50

Ondia quin tou de neu que hi ha a la tartera de Gosol! Molt guapes les 4 fotos Oi, quines dents més llargues que se´m posen... em sembla que miraré de canviar els plans que tenia per al cap de setmana vinent i/o l´altre

Wednesday 11 april 2007 - 15:35
Hola Oi, i felicitats per l´activitat.
Jo tinc previst d´anar aquest dissabte al Pedró amb uns amics no massa avessats a la muntanya hivernal. Tenia intenció d´anar-hi des de l´estació d´esquí de fons de Tuixén-Lavansa, però llegint la piada m´ha sorgit la idea d´anar-hi des d´on vosaltres hi heu anat. S´ha de passar pel mig d´alguna pista d´esquí?
Em podries dir si té cap dificultat, per Tuixén o per on has anat tu? Creus que és una bona sortida d´iniciació al tema hivernal?
I si no és molt abusar, em podries dir quanta estona vau estar pujant fins al Pedró i si el camí és més o menys evident?
Salut i moltes gràcies,

itus

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies