Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Aquest dillus amb el temps, que si, que no, varem anar amb el Sergi a Montserrat Sud. Al final vam decidir anar al faraó, on semblava que hi havies alguns cinquens i ens havien parlat be. Vam passar una rsqueta maca, peró el "sengalès" i "màltes" que ens vam fotre deprès va mereixer la pena.
Nosaltres des de la urbanització Bruc residencial vam tirar cap a la Vinya Nova i desprès cap a Can Jorba. D´aquí vam continuar recta i vam arribar a una esplanada amb oliveres on vam aparcar. Per lo que m´han explicat la millor forma d´anar-hi és agafar la pista de Can Jorba i en el trencall que s´hauria d´anar cap a la dreta cap a Can jorba, tirar cap a l´esquerre, Arrivarem a una explanada amb oliveres on es pot aparcar.
Com sol ser habitual, per pujar ens vam perdre. Peó crec que lo que més comode per pujar es agafa el lateral dret del camp d´oliveres ( a l´esquerre et queda el camp i a la dreta bosc) i seguir fins que trobem una petita paret de pedres (resta d´una caseta) on hi ha una marca groga. Hem de pujar seguint les marques grogues i anirem passant pels diferents sectors a l´esquerra (el columpio, totxo del cami, etc...). Per anar a la placa de la dreta passat el totxo del cami, el camí gira ala dreta, creuant a el torrent.
Aqui ens vam equivocar per què ens vam quedar en una placa que no era i que no surt ressenyada al llibre Montserrat Sud. és una placa no gaire gran amb 5 vies, quarts a cada extrem i tres cinquesn al mig. Vies super equipades. Ideal parej...ideal iniciacició. Suposo que estaran equipades per cursets.
Crec que per arrivar al sector dreta que marca la guia s´ha de continuar una mica més per aquella paret.
5 Respuestas
Última respuesta Wednesday 11 april 2007 - 15:23
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.