La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Via del Carles al Gorro Frigi

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Thursday 17 may 2007 - 12:32:12

Via del Carles al Gorro Frigi

El diumenge, 13 de maig de 2007, vam pujar aquesta via, doncs la resaca i la son em desaconsellaven intentar objectius més llunyans o més difícils.

Em va semblar una via excelent, amb una certa dificultad (un pas o dos de V+ i alguns de V), però fàcil en conjunt, amb ambient i ben asegurada en els trams més difícils. Neix una mica abans de la vertical de la creu que hi ha a prop del camí, i només cal anar seguit les xapes verdes (spits i parabolts). La roca, com tota la cara est del Frigi és excel·lent i plena de "bolos" típics de la zona.

Per fer-la només calen 12 cintes i material per les reunions. Hi ha una R0 a uns 5 m de terra, nosaltres la vam fer, però crec que no cal.

Va així, Ll1: IV-V; Ll2: III-V+-V; Ll3: IV-IV-, Ll4: III-IV+-III

El descens es fa desgrimpant per la ferrada del frigi (només cable de vida i alguna cadena)

Molt recomanable per passar una bona estona.

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Friday 18 may 2007 - 18:40

Friday 18 may 2007 - 15:53
estes fotos em porten records... va ser la meua primera via a Montserrat, i vaig passar por! . Encara estan els 2 espits doblegats i mig trets del pas clau? per no parlar de les creus, plaques mortuòries i rams de flors a peu de via... Encara aixina, em va pareixer una via factible per a gent com jo que no tenim nivell ni d´escalador ni de "ous".
gràcies per els records.

Ocultar todas las respuestas      
Friday 18 may 2007 - 18:40

Res d´espits doblegats, algun amb el cap un pèl rovellat i prou, i parabolts lluents quan es posa dret, per no passar por.

Ara que, el segon llarg és molt fort per a un primer dia a Montserrat, perquè no es pot passar en A0 i si no coneixes el tipus de roca... I la creu sí que hi és, però les plaques fa temps que no les veig, potser perquè ja no me les miro. I de flors només les naturals, com ha de ser.

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies