Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
veig que hem tornat a tenir sort amb la tria del dia i la via: sembla que dissabte hi havia almenys tres cordades a la sanchez martinez i diumenge estavem sols a la paret de Diables.
En fi, vam fer una bonica col.lectiva dominical, amb una cordada de tres (Alberto, Toni i Feliu) i una de dos (Raul i servidor). Via molt guapa, realment intel.ligent i distreta.
En Raul es va quedar amb una presa a les mans en el pas abans del 6c+, proferint crits i volant un bon tros, amb tot el pati que hi ha, je,je. En Feliu no podia ser menys i va volar forçant el 6c+, Per cert va volar d´ un clau amb un bagueto blau descolorit i no el va petar, i aixo que el paio sol ja deu pesar 80kg. Aixo dona fe en el material.....
El llarg següent, que en algunes ressenyes he vist de 6c (jo diria que 6b o 6b+, no se), es cinc estrelles. Vam disfrutar-lo molt. Molt finet pero factible. Si voleu xapar totes les merdes de seguros que hi ha prepareu almenys 20 cintes.
Apa siau
4 Respuestas
Última respuesta Wednesday 23 may 2007 - 23:44
Hola Wasma!
Esta via la tengo en el punto de mira para este año. Solo unas preguntilla. Se puede hacer bien en A0 sin pasar de 6a??
Merci!
bones trabalon:
Jo crec que si, en teoria es V obligat.
El primer llarg es acerable, de placa fina.
Dos llargs de xemeneia de IV-IV+, que ja és. Pocs seguros....
Llarg de placa 7a, es fa en A0 tranquilament, sense pedala. La sortida en lliure es fàcil i ben protegida.
Primer llarg dels sostres. Te una primera secció fàcil i amb xapes noves, un pas amb roca dolenta, pero ben assegurat i pots fer Ao. El tram més fotut del llarg és la fisura de 6c+. Hi ha dos claus amb bagueta, i pots posar friends per a la pedala o fer A0. No te mes problema.
El següent llarg de sostre es molt guapo. Molt ben assegurat amb tot tipus de seguros. Algun parabolt, burils (porteu plaquetes), claus, etc...Es pot fer bé en A0, doncs es de placa inclinada fina. En lliure et pots saltar molts seguros. Si ho voleu xapar tot porteu 20 cintes.
Els llargs de sortida son de placa, amb trams més tombats i resaltets, algun de 6a, pero estan molt ben protegits. Es fan amb A0 sense problemes.
ànims.
Merci companys per la info! A veure si d´aqui un o dos mesos estic una mica fort i li dono a aquesta via!!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.