Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
|
hola pues eso que quiero subir al monteixo este sábado desde el pueblo d´areu i si alguien ha estado recientemente por alli...yo creo que tiene que haber poca nieve i en cota alta, pero no se quiero subir con un par de amigas ( que ya lo han subido por la ruta normal )...es por si hace falta que alquilen crampones... apa deu |
5 Respuestas
Última respuesta Friday 25 may 2007 - 00:52
A la pregunta de siempre... la respuesta de siempre: mejor llevarlos y no necesitarlos que necesitarlos y no llevarlos!! ![]()
![]()
Que vaya bien la ascensión!!
buenas![]()
el tema era para que ellas lo alquilaran o no???porque no tienen...pero vamos por 10 eurillos que se rasquen la butxaca... yo ya contava con llevarlooooos
...!!!
apa deeeeuu...
Hola Dani!
Primer, t´has mirat el pronòstic per dissabte?![]()
A veure si s´equivoquen però pinten bastos...
Segon, des d´Àreu trobaràs molt poca neu, ja que és solana, no té res a veure el cantó dels llacs d´Aixeus (que conserva molt la neu), per la part d´Àreu o la pujada pel pla dels crusos, si agafes un llom, quasi ja no en trobaràs segurament, sinó es que és nova, la cota per dissabte està a 2500m... i possibilitat de tronades tot el dia.
Però com t´han dit, en cas de dubte sempre els grampons a la motxilla. Sort i que canviïn el pronòstic!![]()
|
bones ja s´havia que no habien donat gaire bon temps però no tant, he donat un cop d´ull a meteofrance y pel dissabte donent pluja i tempesta mmmm...la cosa no pinta gaire beeee demà faig un truc al camping la pica d´àreu a veure que em diuen... la meva idea era pujar des d´àreu i baixar pels llacs d´aixeus...jo que volia veure el recurregut de la cursa de la cuita del sol... apa doncs apurarem fins última hora ...adeeeeuuuuu i gràciesss a tots |
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.