La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >punsola al cavall 240m. 6c (o 6c+/7a o 6b+....jo q...

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Monday 4 june 2007 - 12:08:16

punsola al cavall 240m. 6c (o 6c+/7a o 6b+....jo que se)

Bones

Dissabte vam anar a repetir la punsola amb l´ Alberto.

Va sortir tota en lliure, amb tots els llargs encadenats (sense volar ni repossar), ....clar que amb la quantitat de xapes que hi han fotut vas gairebé de segon tot el llarg....pero bueno, com que soc covard les xapo i em quedo tant ample, tampoc aniria a treure-les. Fins i tot hi ha dues o tres xapes al bony de IV i III  del llarg 0!!!!

Per cert, el tarrago proposa els llargs durs de 6c+/7a i 6c/6c+. Des d´ aqui una salutació per donar-me moral, pero dubto molt d´ aquesta graduació (trobo més acertada la d´ Onaclimb 6c i 6b+). De totes maneres vaig trobar passos mes durs al penultim llarg que a l´ anterior, que poder es mes de continuitat, no se.

Em va semblar que s´ havien resituat les reunions inferiors, les de la part de dalt estan iguals.

Vam comptar unes 22 cintes (si.....22...) per al llarg avantpenultim. Cordes de 60 per al primer llarg, que farà 55m.

siau

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies