La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Besiberri

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Monday 2 july 2007 - 12:37:07

Besiberri

No sóc gaire de preguntar, però no he trobat informació actualitzada. Em podrieu dir, si algú hi ha estat aquests darrers dies, com està de neu el Besiberri sud?. El volem pujar pels estanys de Gèmena i em va dir un company que dies enrere uns coneguts van haver de recular pel mal estat de la neu que hi quedava. Gràcies. Salut i muntanyes

(Amenaço en penjar galeries de fotos endarrerides i una ressenya pendent, però entre la web i els follons de logística personal, no he pogut)

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Monday 2 july 2007 - 14:04

Monday 2 july 2007 - 13:37
Jo tb hi vull pujar aquest diumenge, per la vall de Besiberri.
I no tinc ni idea de quin estat te la neu, si em de portar material, etc.

Tampoc he trobat com està el refugi lliure de l´estany de besiberri, etc.

S´agraeix més informació

Ocultar todas las respuestas      
Monday 2 july 2007 - 14:02
bon dia. jo només us puc ajudar amb el tema del refugi de la vall de Bessiberri. És un refugi metàlic dels que són coneguts com a tipus bivac, com el que hi ha a la vall de Mulleres, Broate... l´únic que és més nou.
De la neu, poc en sé d´aquesta zona. He estat fa poc per Andorra, on crec que es pot pujar a quasi tot arreu sense xafar neu.
salut i sort

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies