La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >gr-11

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Wednesday 4 july 2007 - 23:06:31

gr-11

Molt bones! per aquest agost tinc pensat realitzar el gr 11 des de vielha fins el cap de creus
serà la meva primera experiència en solitari amb una ruta de tants dies degut a la meva edat (17 anys). D´informació ja en tinc força i disposo d´alguna guia i revista, i els mapes de cada etapa que els haig d´encarregar. Però no disposo de consells de gent que ja l´hagi realitzat, tot o algun tall, per això agraïria alguns concells i també agraïria que em resolguesiu una seria de qüestions que tinc respecte la ruta:
- ser que està prohibida l´acampada, però seria bo carregar amb la tenda?
- És necessari carregar amb els grampons i els piolets?
- La senyalització de tot el traçat és bona?
- material ,què recomeneu?

Moltes gràcies i molta muntanya!

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Monday 9 july 2007 - 14:34

Friday 6 july 2007 - 13:29

Hola Gerard;

com veig que ningú et contesta et dono un enllaç que potser et pot anar bé, encara que les circumstancies son diferents.

A10

http://www.mendiak.net/Portada/Transpirenaica_I.htm

Ocultar todas las respuestas      
Friday 6 july 2007 - 17:59

hola,

jo de tu controlaria molt i molt el pes de la motxila. Quan jo el vaig fer (2004), no vaig usar els grampons, pero, millor portar-los. El piolet, si portes bastons el deixes a casa, els nevers a creuar no fan gaire pujada-baixada per la zona que el vols fer; jo l´unic que em vaig trobar va ser al coll de Tebarray a Sallent de Gallego .La tenda la deixava a casa, hi han una pila d´opcions si ho planifiques be , amb una funda de vivac per si les mosques nhi ha prou....l´unic lloc on vaig tenir problemes per trobar lloc on dormir va ser per la zona d´Espolla i al linc de la resposta del luis1, hi ha una casa rural ,jo ho vaig fer duna jornada de la jonquera a llança, pero era l´ ultima..

En quant a les marques...jeje...per catalunya poques... per navarra menys, per arago ben marcat i per andorra cada dues passes...

El cami es del tot recomanable, jo tambe el vaig fer sol , i es ....terapeutic..jeje

Sort, i a disfrutar

Pd.si tens dubtes mes concrets,no dubtis en preguntar.

Monday 9 july 2007 - 14:34
ep doncs moltes gràcies per l´informació, si hi ha algun dubte ja us el fare arribar
salut!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies