Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Bones: companys aquest dimart una divertida i bonica ascencio a la Nort Clasica del Vignemale, la calitat de la roca excelent, la meva primera via llarga d´escalada 800 metres d´infart amb un grau maxim de V, en fi estic emocionat
4 Respuestas
Última respuesta Thursday 5 july 2007 - 17:54
Eix felicitats!!! no sabia que ara també fessis escalada!!!! FELICITATS per la jesta!!!per cert...saps que tenim un Pol?
Petonets
Mònica
Lo del Pol? no se si era nen o nena, pero hem sembla que et vaig veure per el poble un dia i la panxa no era la normal.
Per el que dius de la escalada, no es el meu fort pero m´agrada, el dissabt m´en vaig a fer El Cervino, l´aresta Mitellegi, la Aresta Rochefort de les Grasn Jorasses, 10 dies d´infern
la Nort del Vignemale va ser de preparació.
Pere
Collons!!!!
quin tros de via!!!! si escales poc, devies anar ben acompanyat!!!!! aquesta no es una via facil!!!! i representa molt compromís!!!!
Sort al Cervino! Pensa que allà tot el que pujes ho has de baixar!!! i compte amb els allaus de pedres!!!! cada cop son mes habituals!
Aspavil, Anava molti molt ben acompanyat, jo no havia fet mai escalada en roca, sols molta alta muntanya, corredors, etz.., El encantat Gran per la Canal central i poca cosa mes
Va ser una escalada emocionant, encara que anava de segons comprensiblement, les mes de 7 hores de via i 800 metres de desnivell varem ser molt " guapos " , igual soc una mica " agoserat " pero en aquesta vida s´ha d´arriscar una mica, i a mi m´agradant els nous reptes.
Pere
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.