La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >nort clasica Vignemale

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Thursday 5 july 2007 - 10:52:12

nort clasica Vignemale

Bones: companys aquest dimart una divertida i bonica ascencio a la Nort Clasica del Vignemale, la calitat de la roca excelent, la meva primera via llarga d´escalada 800 metres d´infart amb un grau maxim de V, en fi estic emocionat

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Thursday 5 july 2007 - 17:54

Thursday 5 july 2007 - 10:58

Eix felicitats!!! no sabia que ara també fessis escalada!!!! FELICITATS per la jesta!!!per cert...saps que tenim un Pol?

Petonets

Mònica

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 5 july 2007 - 12:49

Lo del Pol? no se si era nen o nena, pero hem sembla que et vaig veure per el poble un dia i la panxa no era la normal.

Per el que dius de la escalada, no es el meu fort pero m´agrada, el dissabt m´en vaig a fer El Cervino, l´aresta Mitellegi, la Aresta Rochefort de les Grasn Jorasses, 10 dies d´infern

la Nort del Vignemale va ser de preparació.

Pere

Thursday 5 july 2007 - 17:30

Collons!!!!

quin tros de via!!!! si escales poc, devies anar ben acompanyat!!!!! aquesta no es una via facil!!!! i representa molt compromís!!!!

Sort al Cervino! Pensa que allà tot el que pujes ho has de baixar!!! i compte amb els allaus de pedres!!!! cada cop son mes habituals!

Thursday 5 july 2007 - 17:54

Aspavil,  Anava molti molt  ben acompanyat, jo no havia fet mai escalada en roca, sols  molta alta muntanya, corredors, etz.., El encantat Gran per la Canal central i poca cosa mes

Va ser una escalada emocionant, encara que anava de segons comprensiblement, les mes de 7 hores de via i 800 metres de desnivell varem ser molt " guapos " , igual soc una mica " agoserat " pero en aquesta vida s´ha d´arriscar una mica, i a mi m´agradant els nous reptes.

Pere 

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies