La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Carlit

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Wednesday 22 august 2007 - 13:46:26

Carlit

Tenim pensat pujar al Carlit desde Bulloses amb un nen de 7 anys , algú ens podria informar sobre la xemeneia i grimpada que hem llegit que hi ha? Ell ha pujat al Canigó per la xemeneia, és semblant?

Moltes gràcies...

expandir todo contraer todo 8 Respuestas Última respuesta Thursday 23 august 2007 - 11:00

Wednesday 22 august 2007 - 13:53
Jo diria que son mes o menys similars, potser la del canigó mes tiesa y tot
   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 22 august 2007 - 13:55
Ah, per cert, noslares hi em estat aquest cap de setmana escalant, y per accedir a les bulloses s´ha de fer en autobus, no es pot fer amb vehicle particular. Si voleu anar camninat son uns 11Km. desde el parking (aprox 2:30h.)
Nosaltres vam anar a peu fins a la zona d´escalada (1h).

Wednesday 22 august 2007 - 13:57
jo vaig estar fa 2 setmanes i la grimpadeta em va semblar bastant facil. Fins i tot hi havia gent amb gosos q la feien. Si el nen està una mica acostumat cap problema. L´unic potser es el temps que trigues: 3h.30 marca desde les bulloses aixi q potser es massa canya, o no
q tingueu sort!

Wednesday 22 august 2007 - 13:57

És diferent. Primer de tot l’excursió és més llarga (et recomano pujar pel sender de l’esquerra, seguint els senyals grocs que hi veuràs, però de tornada, quan arribis a la palanca que passa el riu, ho facis per l’altre cantó, en aquest cas altre cop a l’esquerra, també marcat, i així et faràs una idea més complerta de la bonica zona dels estanys del Carlit). De fet, la pujada forta comença a l’estany Sobirà, és un camí molt freqüentat i evident, que et deixarà al coll on comencen les giragonses que duen a la zona de grimpades. Cal seguir els senyals vermells de pintura i mirar de cercar les millors preses, al final vas per una tartera curta però molt esmicolada, que es pot salvar pel rocam. Potser de baixada és més complicada. Aquesta acaba en un collet que dóna al sector de Lanós, per on segueix el pas per la roca, ja fora de la ruta marcada, és com una mini-cresta, distreta i segura. Jo crec que si el teu nano ja ha fet la xemenia del Canigó, pot encarar aquesta sortida. En tot cas el podries encordar, però més per seguretat teva que d’ell. M’acaben de dir que ahir va nevar a Andorra, per tant, ull amb la mèteo. Salut i muntanyes

Wednesday 22 august 2007 - 14:03

Cert, m’oblidava del tema del bus. Agafeu-lo, per un nano de set anys és afegir massa troç a l’excursió, ja de per sí força llarga, més si tenim en compte que és un llarg tram de carretera, amb pocs al.licients per ells. Et pot passar com a mi, que quan tenen una certa edat estan de la muntanya fins als nassos i t’enviar a pasturar. Aprofita-te’n d’ell ara que pots, de debó. Salut altre cop

Thursday 23 august 2007 - 08:31

Hola Jordi : Nosaltres amb el nostre nano, fa 3 anys i varem anar i ell tenia 5-6 anys, o sigui que cap problema, ara aixo si, al seu pas i sense presa, no miris el temps. El unic problema que varem tenir va ser el fort vent que feia.

Val la pena.

Sort.

Jordi

Thursday 23 august 2007 - 10:56
  Apreciat muntanyenc,

Tot i que el teu fill, sembla que pot estar habituat a caminar, dubto que l´ascensió al Carlit sigui la mes adient per a un nen de només set anys, pensa que en total fareu unes 8 hores de caminar, i que la grimpada final sense tenir gran dificultat no deixa de ser grimpada.
  De totes maneres si no ho veieu clar sempre us podeu quedar a la vora d´algun dels estanys que són molt macos.
   Que vagi bé,

Thursday 23 august 2007 - 11:00
Moltes gràcies a tots, pensem anar-hi la primera setmana de setembre si la meteo ho permet. Anirem a ritme del meu germà que amb 7 anys ja és prou bo.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies