La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >ascenció al Toubkal

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Thursday 6 september 2007 - 22:41:27

ascenció al Toubkal

Hola companys!
un amic, el Ricky, i jo volem anar al Toubkal, al Marroc, a mitjans d´octubre.
La pregunta és si sabeu com acostuma a estar de condicions per aquelles dates: si trobarem neu i calen crampons, si ja fa molt de fred, si és imprescindible un guia, les condicions de l´alberg,...
Tota la informació que ens pogueu donar serà benvinguda perque no hi hem anat mai encara.
Moltes gràcies per tot

Koro

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Tuesday 9 october 2007 - 22:28

Friday 7 september 2007 - 10:25

Jo hi vaig estar a finals de setembre fa uns anys i no hi havia ni molla de neu. A les nits acostumava a refrescar força. El refugi està molt ben equipat i tens serveis com en qualsevol refugi europeu. El tema del guia dependrà de l´experiència que tingueu. La ruta no és, en principi, ni complicada ni tècnica i normalment s´hi trova gent. El guarda del refugi em va indicar molt bé sempre totes les rutes de la zona.

Apa, que vagi bé!

Ocultar todas las respuestas      
Friday 7 september 2007 - 12:14
hola!

jo vaig tornar la setmana passada del Toubkal, i evidentment a l´Agost ni rastre de neu, amb el que en referència a l´Octubre no et puc ajudar massa.
Però sobre el tema guia, francament, la ruta fins el cim no té pèrdua, i fins el refugi encara menys!

Fantàstiques les ressenyes que hi ha penjades a la web!

Salut i muntanyes!

k2u2

Thursday 13 september 2007 - 12:29
Hola Koro

Nosotros vamos el viernes próximo. Nuestra idea es subir, además del Toubkal, otros 2 0 3 4000´s del Parque y acercarnos hasta el lago IFNI. Ya te contaré las condiciones con las que nos encontremos.

Salud

Maladeto

Tuesday 9 october 2007 - 22:28
Hola Maladeto
¿qué tal os fue? si es que ya habéis vuelto.
Principalmente era para preguntarte si había nieve o no y como estaba todo. Es que nos vamos este sábado ya para allí. Bueno, ahora lo volveré a preguntarlo de nuevo el foro en general.
Muchas gracias a todos por todo

Koro

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies