La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Sur del Pedraforca. Somni de pedra.350m. 7b

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Wednesday 12 september 2007 - 17:34:01

Sur del Pedraforca. Somni de pedra.350m. 7b

Vion super guapo i disfruton, totalment equipat, no calen catxarros, pero mola un pedalillo. Roca excelent, inmillorable..obligat es 6a (jo diria que algo mes). En tot cas amb una mica més de grau es disfruta molt més la via.

Vam empalmar el primer i segon llarg. (V+ i 6a+), la corda arriba be pero costa d´ arrosegar.

El tercer llarg (7a o 7a+) te un pas d´ entrada molt dur, adherencia al limit i tibant de regletes infimes, despres mes tranqui fins a un sostret i finalment tram d´ adherencia total en travessia. Es pot empalmar amb el llarg de canvi de reunio (III) sense cap problema. El fèlix va resoldre en lliure el llarg menys el primer pas. Jo vaig fer el primer pas en lliure i em vaig pillar a la cinta de la travesia d´ adherencia: podriem dir que vam fer el llarg en lliure a mitges.....

El llarg de 7b que segueix es, per a mi, el millor. 45m. de pura continuitat amb final apoteosic... si el fas en lliure: m´ agradaria veure algu passant per aquell mirall.....es que no hi ha absolument res de mans. Ho vam mirar una estona, pero ni intueixes els moviments. La resta del llarg (7a) va sortir en lliure, amb un parell de reposos.

El llarg següent (7a), que acaba a la feixa, molt guapo també. Aquest si que el vaig encadenar anant de segon.

Els tres llargs següents no tenen molt de misteri. L´ unic que el de 6a té un passet que ben be podria ser 6a+ o 6b, no ho se. La resta cap problema.

Baixada ràpida per les costes del Dou.

Siau

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Monday 17 september 2007 - 22:01

Friday 14 september 2007 - 14:20

Hola Wasma!!!

nosotros la hicimos el domingo pasado, un viote, salio todo en libre, cuando tocaba de primero, habia un poco de prisa y el segundo no se andaba con chiquitas, exceptuando los pasos de Ae del 7b antes de la reunion.

Nos gusto mucho y esta muy bien equipada auqnue para ser 6a/Ae, yo le daria mas, pon 6b, menudas placas mas guapas.

Apa!!!!

Ocultar todas las respuestas      
Monday 17 september 2007 - 22:01

bones julipo

Doncs gairebe coincidim, naltros hi vam ser el dilluns.

Ho vau encadenar tot???? Vaya masquinas!!!

Respecte al grau obligat, un desnivel de fa anys deia 6b per anar de xapa a xapa, crec que s´ acosta mes a la realitat que el 6a obl., no ho se.

Salutacions

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies