La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >tres mil callat

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Thursday 11 october 2007 - 18:03:23

tres mil callat

Algú em pot recomanar algun 3000 que no sigui dels d´anomenada però que tingui alguna ruta "anònima" , però amb atractius com la solitud, paratges salvatges... En ddefinitiva que em pugui "perdre" No pido na!

expandir todo contraer todo 9 Respuestas Última respuesta Tuesday 16 october 2007 - 14:19

Thursday 11 october 2007 - 18:15

Nosaltres fa uns anys vam fer la Maladeta pujant per tota la cresta desde el portillo, la vam fer a pel, sense cordes ni cap material ...sols crampons i piolet....

un altre que em va agrada molt va ser fer la pica i el sotllo desde Tavascan, per la vall de boavi, o algo així...i dormir en un refugi metàlic al final de la vall, d´allà una forta canal et porta fins al coll del sotllo-pica d´estats...

..... i el cim que vulguis, sols cal mirar desde sota, i imaginar-te la linea que més t´agradi, i cap amunt! crec que es la millor opció! així podràs fer tu la teva propia linea......

Sort!

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 11 october 2007 - 18:24
Es difícil de dir perquè avui es dia si que pots trobar pics de 2700-2900 bastant abandonats, però els 3000 estan sobrevalorats i tothom se´ls mira. Rutes on no hi va tanta gent podria dir-te la Pica d´Estats per la vall d´Areste, el Besiberris per la vall de Riumalo ara que tothom va per l´altre vessant, el Culfreda, la carena de l´Estaragne però sense anar pel lac de Cap Long, el gran Facha pujant per Panticosa y no per Respumoso. Al Bardamina per Estos tampoc hi va massa gent. L´aresta Gistain-Posets passant pels veteranos i els gemelos tampoc hi trobaras massa gent. Però en cap cas son paratges perduts. Avui en dia a l´estiu tot està trepitjat. Una altra cosa és a l´hivern, on pots estar sol a la majoria de vies normals.
Thursday 11 october 2007 - 20:06
També tens el Pico de la Pez i el del Puerto de la Pez que està al final de la vall de Tavernés.
Thursday 11 october 2007 - 20:50

Des de tavascan la Pica es puja per la vall de Broate (pots dormir en el refu de kmateix nom). Puges fins el coll de guins de l´ase i vas a petar a l´estany gelat. Crec que la ruta es més curta  i agradable que des de vallferrera.

Per la mateixa zona et recomano també anar al pic de Certescan des de graus, 100% solitari. o també pots optar pel Montroig desde Quanca, passant per la pleta palomera.

Una altra opció es anar a la vall de Baiau, també 100% solitària.

Ara això si els cims son quasi 3000´s

Monday 15 october 2007 - 13:19

A mi m´agrada molt la zona de la vall d´Oo, on tens 3000´s com l´Spijeoules i el Gran Quayrat.

Gent, n´hi ha, però un cop passat els refugis es dispersen molt, pel que alguns dies pots fer ascensions força solitàries.

Salut!

Monday 15 october 2007 - 14:13

Subir al Marboré desde Gavarnie es de lo más solitario que conozco o el Vignemale por la moskowa...

Para encontrar eso en una montaña pues tiene que haber el handicap de mucho desnivel y algo de dificultad técnica (tampoco mucha) así el propio monte hace una criba natural.

Un saludo,

Monday 15 october 2007 - 14:18
Doncs jo no vaig trobar ningú quan vaig pujar al pic de Belloc, des del refugi d´Espingo. Per no trobar, no vaig trobar ni el camí (no n´hi ha...). En 1000 metres de desnivell, fins a la bretxa, crec que vam trobar 7 o 8 fites.
I per altra banda, també et recomano la Pala Crabonouse, el Dent d´Estibere Male i el Bugarret des de la cabana Rabiet, amb vistes impressionants de la cara nord del Pic Long.
Salut i sort

Monday 15 october 2007 - 14:27
El Pico de Alba desde los Baños de Benasque, por el valle de Alba también es muy solitario y quizas mas facil que los otros dos que había dicho antes.
Tuesday 16 october 2007 - 14:19

A mi sencillets potser en destacaria algun:

- Araguells per la Vall de Vallibierna, i a més les vistes sobre l´Aneto son guapes.

- Estaragne o Campbieil per la zona del Neouvielle, cau lluny però es pot fer volta circular, gens tècnica i amb força paisatge molta estona.

- El mateix besiberri sud fent-lo per caldes de boí, hi ha un camí solitari per una zona que está prou be. Jo l´he fet en ple agost i ultratranquil.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies