Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Hola a tots!!
Hem aprofitat aquest llarg cap de setmana per anar a Andorra el divendres i fer alguna coseta. Hi havia una capeta de neu que li donava un toc hivernal a les muntanyes...pero que durarà ben poc pel sol que està fent aquests dies.
Deixem el cotxe a dalt al primer estany al costat del Restaurant i pugem seguim el GR-7 cap el coll de Pessons el dia es blau i asolellat i els estanyols apareixen per tot arreu. Pujada al coll des d´on veiem la Maladeta i d´altres muntanyes andorranes. Pugem el proper cim de Pessons i enfilem cap a la cresta, flanquegem el primer "sentinella" i enfilem entre blocs la pujada al pic de Ribuls central ( IIº), pero a la baixada una placa molt llisa ens complica l´existencia(II-III de desgrimpada) i em de tirar de corda. El temps s´ens tira sobre i em de deixar la cresta per anar directament al coll de l´alt de Ribuls fent un flanqueig.
Pujada al Montmalus ales 16:00h de la tarda...sort que feia bon dia i arribada al cotxe a les 17:00h. La tornada va ser llarguissima perque vam haber de passar per Andorra la vella per compres....
En fi, molt cansats pero molt contents de fer aquest circuït magnífic.
Salut
Peluo.
4 Respuestas
Última respuesta Thursday 25 october 2007 - 19:59
bones peluo, que posaras fotos proximament??? jo t´ho agrairia , vaig pujar per la zona fa uns mesos fins al pic de ribuls i al final vaig recular per mal temps (i tambe falta de temps que al ritme que anava hagues arribat al cotxe a les tantes....)
salut!! ![]()
Hola Avezados!
Que més m´agradaria que poder pujar fotos...pero actualment com que entro al web pel treball( no tinc internet a casa) no puc penjar cap arxiu...Miraré però, de fer alguna jugada....
La veritat que aquest divendres passat amb una "miqueta de neu" i el dia clar que feia va ser un disfrute total..pensa que els companys amb que anava( Josep i Quim) es van banyar al estany primer(el del Restaurant) a les 17:00h de la tarda!!!
En quant a la cresta, vam tenir bastants problemes, després del pic central de Ribuls...jo totes les ressenyes que vaig trobar feien el recorregut de la cresta en sentit Montmalus...Pessons i no al reves com vam fer nosaltres...
Pero sempre tens escapatories si ho veus massa complicat.
Salut
Peluo
Hola "avezados"...et puc passar l´adreça on el meu company Josep ha penjat les fotos de la travessa de Pessons:
www.picasaweb.google.com/josepdalmauhoms
Hi ha diferents galeries i trobaràs la de Pessons.
Salut
Peluo
gracies "Peluo", acabo de veure les fotos de la galeria, molt xules, i per cert vaja dia guapo que veu pillar per fer la ruta.... no com jo...
Salut
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.