La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Pic de Pessons(2864m)_Pics de Ríbuls(2827m)_Pic de...

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Monday 15 october 2007 - 16:20:59

Pic de Pessons(2864m)_Pics de Ríbuls(2827m)_Pic de Montmalús(2789m.).....12/10/07

Hola a tots!!

Hem aprofitat aquest llarg cap de setmana per anar a Andorra el divendres i fer alguna coseta. Hi havia una capeta de neu que li donava un toc hivernal a les muntanyes...pero que durarà ben poc pel sol que està fent aquests dies.

Deixem el cotxe a dalt al primer estany al costat del Restaurant i pugem seguim el GR-7 cap el coll de Pessons el dia es blau i asolellat i els estanyols apareixen per tot arreu. Pujada al coll des d´on veiem la Maladeta i d´altres muntanyes andorranes. Pugem el proper cim de Pessons i enfilem cap a la cresta, flanquegem el primer "sentinella" i enfilem entre blocs la pujada al pic de Ribuls central ( IIº), pero a la baixada una placa molt llisa ens complica l´existencia(II-III de desgrimpada) i em de tirar de corda. El temps s´ens tira sobre i em de deixar la cresta per anar directament al coll de l´alt de Ribuls fent un flanqueig.

Pujada al Montmalus ales 16:00h de la tarda...sort que feia bon dia i arribada al cotxe a les 17:00h. La tornada va ser llarguissima perque vam haber de passar per Andorra la vella per compres....

En fi, molt cansats pero molt contents de fer aquest circuït magnífic.

Salut

Peluo.

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Thursday 25 october 2007 - 19:59

Tuesday 16 october 2007 - 20:30

bones peluo, que posaras fotos proximament??? jo t´ho agrairia , vaig pujar per la zona fa uns mesos fins al pic de ribuls i al final vaig recular per mal temps (i tambe falta de temps que al ritme que anava hagues arribat al cotxe a les tantes....)

salut!!     

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 17 october 2007 - 08:54

Hola Avezados!

Que més m´agradaria que poder pujar fotos...pero actualment com que entro al web pel treball( no tinc internet a casa) no puc penjar cap arxiu...Miraré però, de fer alguna jugada....

La veritat que aquest divendres passat amb una "miqueta de neu" i el dia clar que feia va ser un disfrute total..pensa que els companys amb que anava( Josep i Quim) es van banyar al estany primer(el del Restaurant) a les 17:00h de la tarda!!!

En quant a la cresta, vam tenir bastants problemes, després del pic central de Ribuls...jo totes les ressenyes que vaig trobar feien el recorregut de la cresta en sentit Montmalus...Pessons i no al reves com vam fer nosaltres...

Pero sempre tens escapatories si ho veus massa complicat.

Salut

Peluo

Thursday 25 october 2007 - 14:02

Hola "avezados"...et puc passar l´adreça on el meu company Josep ha penjat les fotos de la travessa de Pessons:

www.picasaweb.google.com/josepdalmauhoms

Hi ha diferents galeries i trobaràs la de Pessons.

Salut

Peluo

Thursday 25 october 2007 - 19:59

gracies "Peluo", acabo de veure les fotos de la galeria, molt xules, i per cert vaja dia guapo que veu pillar per fer la ruta.... no com jo...

Salut

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies