Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Volem anar aquest cap de setmana. El nostre nivell de crestes no es molt elevat (just acabem de sortir del monogràfic de crestes organitzat pel Madteam).
Com la veieu?, assequible?, llarga?, aèrea?, m´interesen més impresions que dades tècniques que si que podria trobar a la ressenya de la FEEC o a un llibre que un company té.
Botes o gats?.
Gràcies.
4 Respuestas
Última respuesta Tuesday 16 october 2007 - 22:48
bones,
naltrus la vam fer aquest estiu i és força senzilla i gens aèria. Lo pitjor va ser la calor i la durada, unes 4 hores, però es fa molt bé amb botes o bambes fins i tot, res de gats. la roca és bona i no es desfa. el pitjor pas és un de 4rt però si t´el mires bé s´esquiva per la seva esquerra, a naltrus ens va passar un cop ja teniem la corda treta i els tascons a punt. és molt recomenalble i tranquila, la vam fer sols, però el cotxe es deixa un pel llunt, està clar q no arribles fins al pont del riu amb carru.
salut i marboré!!!
jo vaig penjar una ressenya, que es mes de impressions de la cresta que un altre cosa. mirate-la.
consells que et puc donar:
es fa molt llarga.
no hi ha gens d´ aigua, i si tens bon dia aniras a solana tot el temps. o sigui que porta força aigua.
tecnicament es facil. al principi tens la majoria de les dificultats "escalatories" , despres es anar fent amb una llarga caminada. no es perdedora, pero hi han trams emboscats a la part de dalt.
el final de la cresta et deixa força lluny dels cotxes... (un calcul realista, sense abnar corrents seria de 5 a 9 hores de cotxe a cotxe). si es fa fosc a la baixada... es fa perdedora.
i aqui et poso l´ enllaç de les meves impressions quant la vaig fer. son comentaris molt prudents, la cresta es facil, pero jo personalment considero que no es per a principiants.
Muy buenas!!!
Yo no he hecho la del Ferran!!!, pero te puedo proponer la de Salenques, ¡fácil y corta!, jeje es broma ehh! mi propuesta es la de Mercadal en Berga, en esta páqgina Trabalón hizó una muy buena reseña
.
Yo la hice hace un año, tiene poca aproximación, esta bien asegurada, en fin los ingredientes para hacer una matinal y quedarse con un buen sabor de boca.
Miratela: http://www.madteam.net/rutas/escaladaencresta/0.186.CrestadeMercadalIV%2B
Por cierto yo la hice con gatos, pero la compañera la hizo con "bambas" y fue bien.
Un saludo.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.