Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Aquests dies ens em passejat pel Maestrazgo i la primera via que vam fer va ser la Colombiomania a los Organos de Montoro. Via pràcticament desequipada en un entorn impresionant! una via recomanable per escaladors clàssics i solitaris en busqueda de nous territoris....
per més informació i fotos:
Blog Kutrescaladors-colombiomania

2 Respuestas
Última respuesta Tuesday 6 november 2007 - 17:28
![]()
... en que estaría pensant jo cuan he entés "orgasmos de montoro" en lloc de organos.....![]()
Wapes les fotos al teu blog! ja tinc ganes de anar aquí amb idea de fer la mitica "Abraxas" .... com que no us vau ficar? no obstant aquesta (no tenia referencias) tb te bona pinta
Bones trepades
jose
je je je!!! la Abraxas....portavem les dos ressenyes.....Colombiomania i Abraxas, i anavem amb una parella que s´iniciava en fer via llarga amb autoprotecció.....ejem ejem....i a més vam veure el diedre de la Abraxas.....fa por!!!! es un diedre impresionant de V+/6a a protegir amb un joc de friends (mitjants repetits) o aixó diu la ressenya.....així que vam deixar la Abraxas per quan siguem grans!!!!je je je!!! aquella mateixa tarda vam marxar cap a les roques del Masmut!!!!! estic preparant el post!!! impresionant!!!!
Aixó si l´Abraxas pendent però amb més ferros!!! i més collons! o ovaris en el cas de la meva companya clar!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.