La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Aiats i Cabrera.

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Saturday 29 december 2007 - 09:05:14

Aiats i Cabrera.

Hola : Necesito informacio, ja que volem anar al Cingles d´Aiats i a Cabrera, pero no tenim gaire clar per on pujar, ja que no em estat per la zona. En principi sembla que surt un cami per darrera la casa d´Aiats, pero, tal com dic, no ho tenim clar, si es el bo, o tenim alguna altre opcio.

Si algu ens pot donar un cop de ma, ens seria de gran ajuda, ja que anem amb algun nano ( 9 anys ) i no la volem pifiar.

Gracies.

Jordi.

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Saturday 29 december 2007 - 17:44

Saturday 29 december 2007 - 10:37
Hola,
El camí que surt del darrera de la casa d´Aiats, puja fins al cim. No és res de l´altre món, però s´ha de vigilar (sobretot amb els nens). Recordo que puja bastant.
Si acceptes un consell, jo pujaria a Cabrera des del coll del Vidrier (a l´oest).
És un camí molt maco (kmako!) que puja fins a Cabrera. Hi ha dues variants, una d´elles amb algun pas equipat amb cables. No és difícil, i per a un nen pot ser molt divertit, però s´ha de vigilar perquè està molt a prop del cingle.
Si necessites més informació, demana...
(de la zona de Cabrera fa anys hi havia els tracs de GPS d´una guia, no sé si tens GPS ni si encara estan disponibles...)

Sort

Ocultar todas las respuestas      
Saturday 29 december 2007 - 17:44
Gracies per la resposta. Si, tinc gps i ja estic recollint informacio sobre la zona, ja que la desconec bastant. Segons el que em dius, el que podriem fer seria desde el Coll de Vidrier pujar a Cabrera, i desde aqui podria anar fer una circular per zona dels Cingles de Aiats, tornar a Cabrera ( dinar ) i acaba la excursio al Coll de Vidrier.
L´altre opcio es la que anar per darrera la casa d´Aiats, pujar, fer la circular fins  Cabrera i acabar a la casa d´Aiats.
   Mes o meys crec que seria aixis, que et sembla ??

Gracies.
   Jordi

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies