Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Hola,
Trobo molt interessant la ruta proposada així que, si finalment la fas agrairia informació de primera mà (sobre estats del refus lliures, temps entre refus, etc...)
Molta sort. Sergi
7 Respuestas
Última respuesta Monday 7 january 2008 - 23:24
ei , em refereixo a la ruta que proposa Beckolina (veure alguns posts per sota)
Hola company!
Doncs si, a mi també m´ho sembla, d´interessant... ja us explicaré! De totes maneres, si algú sap l´estat de la part lliure del Refu de Rulhe agrairiría la info... no hi he estat mai i... suposo que matalassos i mantes n´hi haurà... ![]()
Estem en contacte, Avezados! Salut i muntanyes!!! ![]()
bGo
Gràcies! de totes maneres...
Disposes d´alguna fotografia? té capacitat per 12 persones? Com és de gran? Has anat per la ruta que jo proposo de fer?
![]()
Quina ruta deies?
No he estat per la part francesa de Ruhle, només he pujat per Andorra. Lo del refugi t´ho dic perque fa uns dies vaig estar parlant amb el guarda ja que voliem anar però al final vam canviar de plans. Em va comentar que eren unes 10 places, amb matalassos i mantes però no en tinc més informació.
Per cert...en saps res de l´amic comú que m´has comentat abans? fa dies que està ´desaparegut´...si el ´veus´ dona-li un petó de part meva
![]()
La ruta per on volem pujar és per Port d´Incles o Fontargent i anar a dormir a Rulhe, no pas per la vessant francesa... Bé, ja veurem! Si hi ha mantes i matalassos ja estic contenta! veus que fàcil? ![]()
De "l´amic comú"
en sé que ha estat per terres andaluses durant molts dies... però ja està per aquí... li donaré de part teva, si hi parlo!!!
Merci per la info, nena! ![]()
bGo
Wenasssss, be sobre el estat del refugi no puc ajudarte, pero sobre la ruta jo la hi fet al estiu hi es una ruta molt maca
que es pot fer amb un dia tranquilament sense fer nit al refugi, ara al hivern en un dia no se si es podra fer per el tema de neu i horas de llum.
Si finalment hi vas jo recomano pujar per Juclar i baixar per Incles, no es per res en particular, no mes per que la baixada per Incles es una vall mes oberta i amb mes camp de visio si hi ha falta de llum.
salu2![]()
![]()
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.