La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Ruta per Montserrat (Can Maçana-El Montgròs)

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Saturday 16 august 2008 - 11:59:57

Ruta per Montserrat (Can Maçana-El Montgròs)

Hola,

Estic preparant una ruta per Montserrat i voldria saber la vostra opinió, si hi ha algún pas difícil, alguna tram que no farieu o alguna variant que vosaltres elegirieu, etc...

La ruta és la següent: Sortida de Can Maçana, agafar el camí de la foradada cap el collet de Guirló. Pujar cap a La Portella (crec que a dalt hi ha un pas amb corda fixa, no?), continuar pel camí de les agulles fins el Portell Estret. Agafar per la Canal ampla,i direcció al Pas del Princep, Coll de Porc, Coll del Miracle, cami de les Comes, Coll de les Comes, Bassa dels Avellaners i Montgròs.

La tornada, pel Coll de la Salamandra, potser pujar a la Miranda dels Ecos (crec que tambgé hi ha un pas amb corda ??), camí per baix de les Roques del salt de la Nina, de la Miranda dels Aurons i agafar el camí del Pas de l´Esfinx (Crec que també hi ha algún pas equipat,no?), Coll del Miracle, Coll de Porc i baixar pel camí del coll de Porc per la zona dels Frares Encantats fins el GR172 i tornar a l´aparcament de Can Maçana.

Moltes gràcies per endavant pels vostres comentaris.

Salutacions,

Fenix2

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Wednesday 20 august 2008 - 20:46

Saturday 16 august 2008 - 14:37

Hola Fenix

La pujada a la portella, pot-ser has de posar les mans per ajudar-te, es una petita canal rocosa, però tothom puja sense cap problemes.

Practicament a tota montserrat, et trovaras a llocs on has de mirar de no caure, es una zona, que practicament es el blesol de la escalada a Catalunta, es una zona molt rocasa.

Pel centre,als Ecos, anant de Monestir a Agulles, has de mirar molt, molt de no confondret de cami, (però molt), els camis normals, jo l´ultil cop que vaig passar, aquest hivern, no vaig trovar cap cadena, avanç a la canal dels micos, ni habia una, però vaig passar sense cap problema.

Però si et confons de cami, et pots trobar en un ploblema, molt molt important, i no es cap broma.

A la zona dels Ecos, tens canals equipades amb cordes, tipus Lloc de l´Oca i algunes mes, fins i tot semblaque vagis pel cami correcte i de cop et pots trobar amb una de aquestes canals, i pitjor encara trobarte amb canals que acaben en paret.

Molt en compte.

Per lo demès, inmillorable, el paitsatge de parets, agulles, naturaleza encantadora, amb un dia de boira, sembla una muntanya encanta.

Altra ruta, que et puc proposar, es deja el cotxe a Santa Cecila (refugi), pujar pel cami de la rel, fins trinitats, de trinitats a Sant Geroni, per Sant Benet i pla dels Ocells, de Sant Geroni, als Ecos, Canal del Migdia, pasar Canal dels Micos i fins Coll de Poc, Crec que d´aqui tornat al cotxe (Santa Cecilia), per sota dels Frares ja vas ben servit, però si encara tens piles, dons de Coll de Poc al Refugi d´agulles, Coll de la Portella, i Can Massana, (si deixes un cotxe a Santa Cecilia i un a Can Massana, perfecta)

Recomanacions, No intentis buscar camins alternatius a la ruta, et pots trobar amb una paret.

Dels 13 fins els 38, m´he dedicat a escalar, i Montserrat es el lloc que sempre vas, quant no tens cap altre plan per anar a escalar.

Salut i bona ruta

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 20 august 2008 - 11:24

Hola Gabrielm,

moltes gràcies per la teva resposta i els teus consells.

A montserrat no hi he anat massa, m´agrada ´picotejar´ una mica aquí...una mica allà :-)

En qualsevol cas sortirem de casa ben preparats, gps, brujula, plànols. Sempre m´ha agradat fer rutes desconegudes, però amb una bona preparació i informació.

Sempre ens ha anat bé, de fet tenim ja una edat on no fem ´tonteries´ :-))

Quan hagi fet la ruta, encara no tenim data, ja explicaré en aquest Fòrum com ha anat la cosa.

Moltes gràcies,

Fenix2

(Post Editado: 20-8-08 11:25:18)

Wednesday 20 august 2008 - 11:54

Hola Fenix2

Jo hi fet algun tram dels que comentes, i son tècnicament bastant asequibles.

Veig que apuntes alt...

Segons quan ho feu, em podria apuntar?

Salut i força!

Whan

Wednesday 20 august 2008 - 19:26

Hola Whan,

ostres!!! no m´asustis, apuntar alt ?  :-)

Encara no sé quan la farem, però pensa que nosaltres anem molt de tranqui, alguns amb els que vaig està més a prop dels 60 que dels 40 :-) tot i així sovint fem alguna ferrada senzilleta.

Si em passas el teu correu a zexcel(garrofa)fenix2.no-ip.com t´avisaré de la data prevista i del planning de l´excursió.

Salutacions,

Fenix2

Wednesday 20 august 2008 - 20:46

Hola Fenix2,

He intentat enviarte un missatge al correu que comentes i el servidor el retorna.

Et passo la meva adessa i prova d´enviarme alguna cosa.

whan"arroba"ya"punt"com

Ens veiem!

Whan

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies