La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >grampons a La porta del cel?

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Sunday 17 august 2008 - 12:35:31

grampons a La porta del cel?

Demà vaig a fer la Porta del cel i des de l´organització m´han comentat que és millor portar grampons per pujar a la Pica des de Pinet.

Algú en sap res?

Portar un altre quilo a la moltxil.la si no cal...

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Sunday 17 august 2008 - 13:08

Sunday 17 august 2008 - 12:57

Hola,ahir vaig esta al tuc de ratera i vaig beure desde al cim la pica d,estats i es veia un pel enfarinada de neu per el costat sur,segurament per la banda nort deu tindra mes neu. A lo millor seria convenient portar-los per si acas,millor tenirlos i no utilitzarlos que no al reves

que et vagi be

Ocultar todas las respuestas      
Sunday 17 august 2008 - 13:08

Probablement no et faran falta de pujada, però al vessant Nord quan vas cap al Port de Sotllo sempre hi ha un parell de pales de neu que cal travessar. Jo les he passades dues vegades sense crampons, però la segona vegada no m´hauria fet res posar-me´ls (de fet va haver gent que se´ls va posar). De tota manera va ser pitjor baixar fins a una de les pales per culpa de la quantitat de neu que quedava (això era a principis de Juliol, però com aquest any ha nevat força i tard...). Aquí ens va anar molt bé per despenjar-nos d´una roca, que una de les persones que feia la ruta duia uns quants metres de cordino de 7mm.

Però prescindint de tot això, si de l´organització em diguessin que els portés jo els duria

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies