La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >pells amb enganche darrera o sense?

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Thursday 8 january 2009 - 17:00:39

pells amb enganche darrera o sense?

Les meves pells comencen a patir. Crec que es normal després de 2 temporades de merda i un inici extraordinari de la tercera. Tinc unes pells que s´enganxen a l´esquí i ja està. Una amiga en té unes amb les pells enganxades a la part de darrera a més de tenir la cola. Trobo que son bastant més facils de posar i a més en cas de que les pells estiguin mullades les pots ficar igual, cosa que amb les pells gastades com les tinc es impensable.

Q en penseu vosaltres? Millor amb enganxe darrera o sense?

expandir todo contraer todo 1 Respuestas Última respuesta Saturday 10 january 2009 - 10:28

Saturday 10 january 2009 - 10:28

Jo tinc dos jocs de pells i et puc dir que amb el tensor al darrera quan perden cola si entra neu també donen problemes i de vegades fent alguna maniobra extranya, les cues han fet saltar el tensor. A les altres només duc el tensor devanter (el de goma per curses) i va de mort, ja que la cua de la pell gairebé no la toques mai amb les mans i com es desenganxa del devant al darrera la cola gairebé no pateix ja que amb  un anclatge rígid al devant, has d´arrencar la pell per les cues. Jo anant amb cura tinc unes Pomoca amb el tensor al devant només i la cola original m´ha durat 3 anys. 
Tot es qüestió de gustos, coles ,pells ,manteniment i manetes. Jo particularment, prefereixo el tensor elàstic al devant i res al darrer.

Z´s i S´s     

(Post Editado: 10-1-09 10:29:24)

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies