La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >condicions de gel en el pedrafroca

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Monday 16 february 2009 - 13:28:09

condicions de gel en el pedrafroca

Al Pedra moltes de les cascades están totalment tapades per la neu!!

La Verdet es rampa de neu i un resaltet de gel.

La ilusions crec k es la que estava millor, pero el tercer resalt tb cobert.

La bergada part coberta, eren només uns 50m i gel a clapes, molt trencadis…

La del fons de tot, que son resaltets coberta.

La del curset tb tapada.

La somnis només el resalt més tieso i encara així akest mateix una mica enterrat.

La primera tapada.

La de l’arbret estava destapada pero semblava el gel una mica aixins…

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Monday 16 february 2009 - 19:02

Monday 16 february 2009 - 16:45

Asi estaba la columna verdet

Y la Berguedà:

(fotos: Oscar Solsona)

Ocultar todas las respuestas      
Monday 16 february 2009 - 19:02

Vaja, els de diumenge sou vosaltres!! Espero que trobis el material perdut, sort i que tingueu un bon viatge.

Doncs jo la columna del Verdet ja l´havia vist altres anys ben bé tapada. La Berguedà és el tercer cop que la visito aquesta temporada i després d´haber escalat tota la columna d´entrada despejada en la seva totalitat aquest desembre passat, quan la vaig veure dissabte tal i com està una mica més i em caic de cul 

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies