La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Ruta a peu fins a montserrat desde granollers o pa...

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Tuesday 2 march 2010 - 15:11:13

Ruta a peu fins a montserrat desde granollers o parets

Hola a tothom!!
A veure si em podeu ajudar...estic planejant fer una ruta desde granollers fins a montserrat.Som una colla de 5. El problema que tinc es que no se quina es la ruta que s´ha de seguir.
Algú sap pero on , o em podria donar un link on s´indiqui quina es la millor opció.
Sé que cada any el centre excursionista de parets, fa una parets-montserrat, pero no ho faran fins a maig.
Gràcies a tothom!!!

expandir todo contraer todo 9 Respuestas Última respuesta Wednesday 21 april 2010 - 15:53

Tuesday 2 march 2010 - 17:59
Hola,
Jo vaig cada any a Montserrat a peu des de fa almenys 15 anys però no per aquesta banda. No et puc ajudar gaire però et dic el que jo faria: trucar al centre excursionista de Parets o enviar un mail preguntant per on hi passen...segurament t´atendran sense problemes. No se si el GR-6 passa per Granollers o parets, només se que va de Barcelona a Montserrat. Si que et puc ajudar o aconsellar si vols en altres coses com equipament que portem nosaltres, calçat, roba...i si pujeu pel Bruc et diré un lloc guapo per arribar estalviante l´últim tros de carretera (el de les curves). Per cert, quants quilometres teniu des d´aquí?
Salut i bona caminada!

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 2 march 2010 - 18:56

Hola Mario.Una posibilitat fora Granollers-La garriga pujar alm singles de Berti per la Doma i d´allá anar a buscar el GR5 Canet-Sitges que vé de Aiguafreda i et porta a Montserrat per Sant Llorenç d´Amunt-Sant Martí Safaja i Monistrol.O tambre pujar fins a Sant Miquel d´Alfai ó bé a Sant Feliu de Codines a buscar el esmentat GR.Espero que aixi sigut d´ajuda.Bona ruta.Há,crec que aixó es factible en dues etapes.Pots consultar el GR5 a la web de la fecc-senders de Catalunya .Adeu

Wednesday 3 march 2010 - 15:14

(Post Editado: 3-3-10 15:15:37)

Wednesday 3 march 2010 - 15:18
Gracies per la resposta! Emp osare en contacte amb els de Parets.
Encara no se la ruta a peu , pero crec que son entre 40-55 km
Que em recomans d´equipacó?
I lo del bruc?
Tota informació es ben rebuda company! Gràcies!

Wednesday 3 march 2010 - 15:20
La gent del centre excursionista de Parets o fa en una etapa. Comencen a las 5 del matí i...fins que arribin alla. Després un autobús el torna cap a Parets.

Wednesday 3 march 2010 - 19:52
Nosaltres ho fem en 2 tirades de uns 35 km. cada una i fem nit per repondre una mica de forces, je je je...en total acabem fent uns 75 km. i s´aguanta bé si estàs acostumat a caminar. En quant a equipament de calçat, hi ha qui porta bambes normals d´aquestes de tenis, uns altres unes "running". Jo personalment em van més bé unes botes tipo "xiruca" de la Salomon amb mitja canya que les faig servir per casi tot...a mi em funciona i de moment casi res de batllofes, això si, amb uns bons mitjons d´aquests que no fan suar gaire. De roba ja cadascú porta lo que pot. Jo em poso una camiseta de maniga curta, a sobre un polar i després un tallavents o jaqueta, la que a tú et vagi bé. De pantalons uns d´aquests de trekking o muntanya...tot depén de l´hora a la que marxeu i del dia. Jo a Montserrat i vaig a finals d´abril i porto uns pantalons d´aquests que es poden fer curts i quan apreta la calor cremallera al canto i ja està.
Lo de els últims 10 km:
Quan arribeu a Can Massana (es la cruílla de carreteres que van al Bruc, a Manresa o a Montserrat), en lloc d´agafar la que et porta direcció a Montserrat de 10 km. i un munt de curves, agafeu un cami que hi ha a la dreta i anireu tota la estona per sobre de la carretera i es tot camí. La veritat es que es molt més guapo ja que no xafes asfalt i tota l´estona vas entre arbres i vegetació. Inclús hi ha un lloc abans de baixar a Santa cecilia que s´ha de saltar un barranquet amb una cadena que hi ha allà posada...molt xulo. A veure si et serveix la informació i sinó m´ho dius i ténvio algun enllaç o algo, no se. Jo ja tinc ganes d´anar-hi també. De moment em trec el cuquet fent aquest diumenge una marxa de resistencia de 52 km. També t´agradaria...pensa-t´ho per l´any vinent. Salut i força !!

Thursday 4 march 2010 - 15:05
Ok! Moltes gràcies.
Nomes per curiositat, on es fa aquesta marxa de resistencia? No es per aprticipar, perque reservo forces per anar a montserrat, per m´agradaria saberho. Adeww!!!

Thursday 4 march 2010 - 19:14
A La Segarra i es diu "La marxa dels Castells". Son 52 km. amb un desnivell de 1000 m., i cadascú la fa com pot, corrent o caminant...la qüestió és acabar abans de 12 h. Aquest any ja és la XI edició i som 1800 participants. Et deixo la pàgina web per si li vols fer una ullada:

www.marxadelscastells.com

La inscripció per lany vinent s´obre més o menys a finals d´aquest any.
Aquest any com a novetat hi haurà una petita fira de roba tècnica per fer senderisme i trekking, o sigui que no hi ha excusa per venir a fer un tomb!!

Ja explicaràs com ha anat lo de Montserrat. Salut i bona caminada!

Wednesday 21 april 2010 - 15:53

Bona tarda,

El proper 1 de maig es fa la VII Parets Montserrat, pots trobar tota la informació al web del Centre Excursionista de Parets als apartats NOTICIES, AGENDA o ACTIVITATS

www.ceparets.com

Salut

Frans

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies