Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
bones companys,
Estic planificant la ruta per aquest estiu, sé q queda molt encara però m´atrau la zona del Mont Valier, la qual no hi he estat mai i m´han sorgit uns dubtes, aveure si em podeu ajudar. La idea és sortir d´Isil fer una circular d´uns quants dies, però hi ha un coll, anomenat Col de Peyre Blanc de 2.627m on en el meu mapa Alpina de l´any de la pera (1.989) marca camí cap a l´est fins a empalmar amb el GR-10, però en l´edició digital (actual) de IGN francès aquest camí no existeix. Algú coneix la zona o hi ha estat recentment i sap si hi és aquest camí?
sinó es pot fer, recomaneu desfer el camí fins al coll transfronter de la Pala de la Claveria, baixar al Clot de Taulleri i tornar a França pel Coll de Lanet Clau? és més viable aquest sender q l´altre? tornant a la comparativa de mapes, estem en lo mateix, en l´Alpina existeix i en el de l´IGN no.
l´altre dubte és q si pujo al Mont Valier pel refugi dels Estagnous, es pot fer la cresta entre el Col de Faustin i el Col de Peyre Blanc? al ser una zona de gran altitud i força exposada, m´agradaria estar-ne segur abans de seguir planejant res més.
gràcies per avançat!!
salut i muntanya!!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.