La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Ruta Mont Valier estiu

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Thursday 4 march 2010 - 17:08:28

Ruta Mont Valier estiu

bones companys,

Estic planificant la ruta per aquest estiu, sé q queda molt encara però m´atrau la zona del Mont Valier, la qual no hi he estat mai i m´han sorgit uns dubtes, aveure si em podeu ajudar. La idea és sortir d´Isil fer una circular d´uns quants dies, però hi ha un coll, anomenat Col de Peyre Blanc de 2.627m on en el meu mapa Alpina de l´any de la pera (1.989) marca camí cap a l´est fins a empalmar amb el GR-10, però en l´edició digital (actual) de IGN francès aquest camí no existeix. Algú coneix la zona o hi ha estat recentment i sap si hi és aquest camí?

sinó es pot fer, recomaneu desfer el camí fins al coll transfronter de la Pala de la Claveria, baixar al Clot de Taulleri i tornar a França pel Coll de Lanet Clau? és més viable aquest sender q l´altre? tornant a la comparativa de mapes, estem en lo mateix, en l´Alpina existeix i en el de l´IGN no.

l´altre dubte és q si pujo al Mont Valier pel refugi dels Estagnous, es pot fer la cresta entre el Col de Faustin i el Col de Peyre Blanc? al ser una zona de gran altitud i força exposada, m´agradaria estar-ne segur abans de seguir planejant res més.

gràcies per avançat!!

salut i muntanya!!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies