La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Serra del Cadí per setmana santa

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Thursday 25 march 2010 - 18:19:06

Serra del Cadí per setmana santa

Hola companys,

Aquests dies de setmana santa estarem amb uns amics per la zona del Cadí i com que n´hi ha uns quants que no tenen massa experiència en muntanya us volia preguntar a veure si sabeu algun cim no gaire difícil que puguem pujar la setmana que bé. No fa massa vaig estar per la zona i vam anar fins a la Tossa Pelada amb raquetes. Ara buscava algo similar pero que fos un altre per no repetir, tan fa si és per pujar amb raquetes o sense
. Per altra banda, per si al final no "s´animen" a fer cap pujadeta els colegues i em toca d´anar sol, m´agradaria saber com està el Pedraforca en aquestes dates. Algú hi ha estat últimament? Merci, sou collonuts!!

expandir todo contraer todo 7 Respuestas Última respuesta Friday 26 march 2010 - 11:13

Thursday 25 march 2010 - 18:23
Sortint desde el metix parking del mirador de Gresolet podeu pujar el Comabona, es llarguet, pero es una ascensión maca i facil. Aquestes fotos http://loybcnmadveras.madteam.net/galerias/2008-01/3709-comabona-13-1-2008/ son de quan vam pujar el gener del 2008, aquell any hi havia poca neu, no se com estara ara, pero no acostuma acumular en excces, encara que les raquetes us poden anar be.

Un altre cim que e spot fer sortitn del mateix punt es el Costa Cabirolera, pero aquets nome sl´he fte sense neu i no se com pot estar ara la pujada final al cim i la pujada de tornada.
http://madveras.madteam.net/galerias/2009-11/5532-costa-cabirolera/

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 25 march 2010 - 18:55
Jo vaig estar-hi el cap de setmana passat a prat d´aquiló hi hi havia força neu.
des d´alla hi va haver gent que amb raquetes va pujar casi al comabona pel pas de gasolans, jo no la vaig fer, jo vaig pujar per una canal al pic d´aguilo, però els de les requetes semblaven contents!

Thursday 25 march 2010 - 19:31
Merci als dos! Madveras, unes preguntes: el mirador de Gresolet deu ser el mirador del Pedraforca que "tothom" coneix, no? Veig que per pujar el Costa Cabirolera sense neu vau tardar 7 hores en total i dius que el Comabona es llarguet... encara més? No se si s´atreviran amb tant... I per la zona de port del compte hi ha alguna coseta assequible??

Thursday 25 march 2010 - 23:34
si, es el mirador del pedra. 7 hores van ser en total. Pel comabona a l´hivern, sense raquetes vam estar unes 4 hores de pujada

Friday 26 march 2010 - 10:21
Aquest del Comabona el veig menys dur. Nosaltres ens emportariam raquetes per si de cas, i si ho veiem molt fotut o pesat per algun dels companys girem cua i ja està.... Un cop al mirador t´enrecordes si hi ha algun indicador per pujar al cim? Si no vaig errat primer hi ha una explanadeta per deixar els cotxes i després ja ve el mirador, no? La pista o camí que es veu a les teves imatges s´agafa continuant la carretera de pujada fins al mirador? I una última: quina alçada té el Comabona?
Merci i salut! Cuida´t!!

Friday 26 march 2010 - 10:30
El mirador es la explanada on deixes el cotxe.

D´alla continues per la pista un bon tros, fins arribar al collel i uns metres mes fins les bassotes, d´alla ja vas cap a la serra pedregosa i despres comabona. Norecordo que hi agin cartells, aixi que mapa indispensable. Aqui ten suan ruta desde le sbassotes (a l´estiu es pot arribar amb el cotxe) http://www.madteam.net/rutas/senderismo/comabona-per-les-bassotes.amunt

L´alçada 2547

Friday 26 march 2010 - 11:13
Jo recorde que si que hi ha un cartell que indica serra pedregosa i pas dels gosolans. Uns 200 metres mes avant del Collell. Si esta net de neu, que es probable, veuras el cami sense problemes, com va fent ziga-zaga (jejeje) per la vessant sud de la serra pedregosa.

Es mes, per situar-vos, podeu anar al mirador, on hi han uns cartells-fotos, amb els noms de les muntanyes, i en el que surt al comabona i vista general de la vessant sud de la serra.

Salut

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies