Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Hola, estic planejant fer una ruta pel Montseny que enllaçaria el cim de Matagalls amb el turó de l´home.
El tema es que cercant informació he llegit que de pas es passa per la cresta de castellets cap a les Agudes. El tema es que es veu bastant perillosa. Hem podrieu recomanar algun pas segur???Hi han altres camins menys exposats? Es molt perillós?
Gracies!!!![]()
12 Respuestas
Última respuesta Friday 14 may 2010 - 12:16
Hola.
Otra opción a la que te comenta Balandrau, sería hacer la subida a les Agudes siguiendo el mismo GR que baja desde el Matagalls y que sube cruzando la tartera de las Agudes.
No tiene ningún paso expuesto, pero hay puntos donde hay que estar muy pendiente de los hitos ya que se introduce en la tartera y es fácil perderlos.
Nos vemos.
Balandrau,aquest cami marcat de color groc, és segur?he estat mirant i crec que es un cami que no puja a les agudes, sino que un cop atravessat el cim per sota (rodejant-lo) pots pujar desde l´atre cara (com si vinguesis desde el turo de l´home). Es aixi?
Pratenc, el que pasa es que es molt dur retornar a agafar la cota pujant per la tartera no? Tinc pensa´t fer-ho per on dius, pero crec que l´esforç serà molt dur...![]()
Molltes gràcies per tots els consells.
![]()
![]()
![]()
![]()
Finalment he decidit anar por on diu Pratenc, és a dir per la tartera, on suposo que no hi haura cap pas exposat per gent que mai no ha fet grimpada. Vaig amb gps i tinc la ruta per la tartera, així que no crec que em perdi com adverteix Pratenc
![]()
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.