La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >c arros de foc

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Friday 4 june 2010 - 12:37:33

c arros de foc

hola a  tots acabo de incorporam  en aquest forum

dilluns   vaig a fer carros de foc en cinc dies

Algu  ha estat per alli fa poc.  com estar l´estat de la neu i si tindre algum problema

gracies

Bià

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Friday 4 june 2010 - 17:12

Friday 4 june 2010 - 13:22
Hola Bià!! Primer de tot benvingut...jo també no fa gaire que volto per aquí però ja veuràs com tothom ajuda un munt...!
Jo tinc intenció de fer els carros de foc a l´octubre, per tant no et puc ajudar gaire, però com que he vist que ho vols fer en cinc dies,a  l´igual que nosaltres, et demanaria que quan acabis facis una mica d´explicació a veure que tal t´ha anat. Si es fa llarg o curt, principals dificultats...els refugis com estan...en fi, fer una miqueta d´enveja pels qui encara no hi podem anar, jajaja!!

Sort i muntanya!!

Ricard.

Ocultar todas las respuestas      
Friday 4 june 2010 - 17:12
Hola Bià, i benvingut.

A l´apartat de reportatges fotografcs, pots veure unes fotos que vaig fer de la zona de Sant maurici, de la setmana passada. El repor es diu "intent al gran encantat". http://www.madteam.net/fotografia/albums/6003-intent-al-gran-encantat/. no es que et serveixin de massa, pero et faras una idea.

Altrqa opcio que no has de descartar, es trucar als refugis (www.lacentralderefugis.com) i que t´expliquen com esta el tema.
Encara deu quedar bastanta neu, sobretot per sobre de 2300+o-

Salut

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies