La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Estat Vall de Boï o Vall d´Aran??

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Thursday 9 december 2010 - 10:05:19

Estat Vall de Boï o Vall d´Aran??

Hola!!

Algú sap com esta la Vall d´Aran o la Vall de Boï per foquejar??
Val la pena pujar-hi??
O la pluja ha fet molt de mal......

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Thursday 9 december 2010 - 11:03

Thursday 9 december 2010 - 10:22
Ei Yeti, vaig estar el cap de setmana a l´aran.

El dissabte neu impressionant, mig metre de neu pols, molt molt molt disfrutona. El diumenge, vam anar a pistes, i be. Pero el dilluns em vam alçar plovent tota la nit  fins a mes amunt de 2500. La neu havia canviat radicalment, de neu pols a neu pasta profunda, i segons en quines pendents, molt perillosa pel pes de la neu humitejada fins a l´extrem.
Al meteocat diuen que s´han desfet uns 40-80cm de neu a 2.200, i m´ho crec perque ho he vist.

A dia d´avui no et puc dir amb excactitut, pero jo pense que ara la neu que hi ha, estarà endurint-se, i si fa una mica de fred, potser les condicions siguin mes bones cara al cap de setmana, però com no neve, malament.

Això si, si no es pot fer res a l´aran, no es pot fer enlloc. Supose que encara que sigui un bacivers s´ha de poder fer algo.

Salut

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 9 december 2010 - 10:45
Hola Rapaz!!

Ja m´ho imaginava que hauries estat per allà dalt, jejejeje.....
Si a la Vall d´Aran no hi ha neu, ja podem plegar....
sera questió de fer un pensament i pujar-hi a veure que es pot fer.....
Merci per l´info....
Salut!!!!

Thursday 9 december 2010 - 11:03
Ara dieun que pel findepujen de nou les temperatures... :S .... jo volia fer gel, pero si a dia de avui ja esta la cosa mu mala... que he vist unes fotos del Pedra... Cucuuuuuuuuuuuuuuuuu... cuelgalas aqui hombre!!!! .... Em sembla que el fidne tocara roca un altre cop

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies