La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Via estassen al pedra

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Saturday 22 january 2011 - 21:04:16

Via estassen al pedra

Em plantejava fer la via estassen al pedra ara a l´hivern, però no tinc clar si seria millor esperar a que hi hagues més neu i així em trobo menys passos de roca o anar-hi així com esta ara que no hi ha massa neu.
què en penseu?
o en qualsevol de les dues opcions és una bestiesa?
gràcies

adeu!

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Monday 24 january 2011 - 19:53

Monday 24 january 2011 - 11:47

Te gusta más escalar en roca..????  Eres más "alpinista" y te va la "canya".. ???   

De todas formas... ahora está haciendo mucho frío por la zona...  yo esperaría como mínimo a que subieran por encima de cero...     Pero lo dicho.. si te va la "canya"... 

Ocultar todas las respuestas      
Monday 24 january 2011 - 19:53
Jo no crec que sigui cap bestiessa fer una hivernal com les d´abans, el que sí que serà és anar una mica en contra de  les tendències actuals on tot és piolet tracció o mixte, peró res d´anar a mans nues  i passar fred que serà aixó el que passarà, i més si hi vas abans que s´acabi la setmana. Em sembla que dijous ja començarà a fer mal temps així que el millor seria que hi anessis abans que nevi.

Jo no he fet aquesta via a l´estiu i no sé el que et trobaràs, però he vist les ressenyes per on va la via, i el grau i crec que serà més encertat anar amb fred i que hagi passat bastant temps sense innivació, així et trobaràs les fissures  netes i la neu transformada per poder traccionar. Jo em portaria un piolet tecnic i un martell piolet auxiliar, per poder pitonar millor, i aniria amb compte amb les plaques tombades de la sortida, seria bo que te les trobessis amb neu transformada.

Facis el que facis molta sort i a gaudir.

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies