Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Hola!!
Algu ha estat fa poc pel puigmal i sap com esta la pujada des d´err, be, des de l´estació d´esqui???
I altra cosa: El diumenge ens agradaria anar a fer un corredor a Cambra d´ase, i no tenim ni idea de les condicions dels corredors. Algu ha estat fa poc i ens pot dir algo???
Apa, salut i gracies![]()
3 Respuestas
Última respuesta Friday 25 march 2011 - 19:36
hola!
jo vaig fer el Puigmal des de la collada de Toses diumenge passat i coincideix amb la ruta des d´Err a partir del clot, a uns 2600. Neu pols i ventada però com que està molt trepitjat es baixa bé. Es veia neu des del pàrquing. Inclús hi havia gent que baixava directament per l´embut del Puigmal de Llo....feia una mica de por perquè hi havia moltes plaques de vent, però no va caure cap!!
tinc les fotos al meu album. Potser hi ha alguna que es veu el pàrquing i tota la pujada.En tot cas segur que es veu l´última pala i et pots fer una idea.
passa-t´ho molt bé!
hola,
sí, neu a tope segur. I també romería!!!
Això de tornar a la collada és una matada! Ho anàvem a fer però es va apuntar un noi que no coneixiem i amb els dos cotxes ens va sortir la ruta rodona. Ara busquem algú per fer la Ulldeter-Núria en un dia. Demà la volíem fer però no s´ha apuntat ningú, així que farem el Tirapits i l´infern i el Bastiments per fer una bona baixadeta....un altre dia serà!
vinga, que vagi molt bé!!
jaume
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.