La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Canal Baridana (Serra del Cadí) i Corredor Vermice...

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Wednesday 20 april 2011 - 10:06:05

Canal Baridana (Serra del Cadí) i Corredor Vermicelle al Cambra d´Ase

El diumenge de Rams (17 d´abril) em llevo d´hora i des de La Seu me´n vaig cap al Quer Foradat a veure si puc fer la Baridana ja que des de la carretera el dissabte em va semblar que estava força bé. La neu comença en sortir del bosc, just quan s´inicia la tartera. La sortida de la canal està pelada. Neu dura, en bon estat en la canal. Caiguda de pedres constant i molt perillosa. Casc obligat.

Dimarts 19 em llevo encara més d´hora, per evitar que el sol escalfi la cresta cimera, i me´n vaig cap a Sant Pere dels Forcats. La idea és fer el vemicelle. Arribo al pàrquing encara de nit i mig despistat començo a caminar per una de les pistes. La temperatura, ideal (-1,5) segur que la canal està en bones condicions !!!.
Quan comença a clarejar m´oriento millor i tiro recte amunt cap al circ del Cambres d´Ase. Les pistes estan pelades. La neu comença al capdamunt de les pistes. El corriol de pujada presenta grans clapes de neu glaçada i gel, fent el progressar difícil.

Neu contínua a partir del circ. La canal està en perfecte estat, és una passada el pujar-la en aquestes condicions i amb traça marcada. La baixada per la canal d´orient, amb neu molt dura i glaç, un xic perillosa. El corredor he començat a pujar-lo a les 8.30 i a les 9.30 la baixada per la canal amb la neu ben dura. Està clar que si per la nit la temperatura baixa encara hi ha corredor per un parell de setmanes.

Adjunto unes fotos perquè valoreu vosaltres mateixos.

(Post Editado: 20-4-11 17:06:42)

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies