La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >cara nord del monte perdido

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Friday 13 may 2011 - 15:18:51

cara nord del monte perdido

Hola, el dia 21 de maig volem anar a fer la cara nort del monte perdido. Algú hi ha anat ultimament? em pot dir com estar de neu? Farem un vivac a peu de via, pero voliem saber l´estat de la zona.
Gràcies

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Monday 16 may 2011 - 17:48

Sunday 15 may 2011 - 22:17
valtros al perdut i jo el pis potes enlaire!!  je je je

ja vindria ja, però le fet 2 cops el m perdido i a més toca anar a votar!!!

que us vagi molt bé!!!  jo no hi he anat desde que tenia 17 anys, o sigui que últimament no,, en fa 15 d´anys no hi havia neu.

saluttttttttt!!!   Albert i Davinuk!!

Ocultar todas las respuestas      
Monday 16 may 2011 - 04:10
d´on sou?
m´hi voleu?
fa temps que vull fer la nord del perdut i mai acabo de trobar el moment!
jo sóc de banyoles i experiencia en tinc però tampoc molta (fa un parell d´anys que faig hivernals, però n´he fet de força més complicades tècnicament així que en principi hauriem de passar....)
si un cas podem posar-nos en contacte via e-mail, el meu es albert.palo@gmail.com
moltes gràcies.
adeu!

Monday 16 may 2011 - 17:48
Bastante nieve y durita.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies