Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Hola bon dia a tots, aquest diumenge ens agradaria fer el Canigó des de el refugi de Cortalets.
Fem aquesta ruta ràpida, ja que sortirem el mateix dia des de casa i calculem unes 3 hores de cotxe fins al refugi.
El dubte que tinc, és si es pot pujar fins el mateix refugi amb cotxe particular, ja que he llegit en algunes excursions, que hi ha un servei de taxis 4x4 que t´hi porten.
I també m´agradaria saber, si algú hi ha estat recentment, com està l´accés en cotxe, hi ha neu o es pot arribar sense problemes. I si trobem neu durant l´accés al Pic?
Moltes gracies.
2 Respuestas
Última respuesta Friday 20 may 2011 - 17:02
Si et serveix d´ajuda diumenge passat nosaltres anavem amb la mateixa idea... pujar al refugi amb cotxe. I ens vàrem trobar la barrera tancada (tot s´ha de dir que posava que l´obrien aquell mateix dia 15). Jo de tu abans de pujar trucaria al refugi per assegurar-me. Aconsellable 4x4 i si estan obertes millor la que surt del poble de Villerac està en més bon estat que la pista de Fillols en la cual hi havia molts arbres caiguts.
Gracies per la informació, he mirat a la pàgina wed i he vist com molt bé em dius, que s´obria el 15 de Maig, per cert, vàreu arribar a pujar. Saps com està de neu.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.