La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Algú sap com està la neu pel voltant del Tempestad...

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Wednesday 22 june 2011 - 12:24:21

Algú sap com està la neu pel voltant del Tempestades?

Bon día a tothom!!!

Tinc intenció d´anar este cap de setmana a pujar el Tempestades i el Margalida i ningú  m´ha sabut dir com està la neu per  allí. A vore si me pot ajudar algú... moltes gracies anticipades

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Thursday 23 june 2011 - 08:03

Wednesday 22 june 2011 - 13:35
Si fiques el teu mail te envio un parell de fotos de aquet cap de setmana , vist desde el Vallibierna.
Esque no men surto de ficar la fota aqui.

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 22 june 2011 - 13:41
Fa uns dies vaig penjar una galeria de fotos del tempestades i margalida. La neu esta sobre els 2800 a la cara sud. Hi ha que nar amb compte a la pedrera del tempestats, no et colis cap a avall.

http://www.madteam.net/fotografia/albums/6753-pic-de-margalida-i-tempestades/

Salut

Thursday 23 june 2011 - 07:41
El meu correu es agustigas@hotmail.com... Moltes gracies Roger

Thursday 23 june 2011 - 08:03
He vist les teves fotos, Rapaz i ja me l´idea de com està la neu....Moltes gracies per la colaboració.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies