La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >COLOMINA - AMITGES

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Monday 27 june 2011 - 13:47:06

COLOMINA - AMITGES

HOLA ALGUIEN PUEDE DECIRME SI PUEDO HACER EL TIRON DESDE EL REFUGIO DE COLOMINA AL REFUGIO DE AMITGES EN EL MISMO DIA?? Y CUANTAS HORAS ME LLEVARIA... GRACIASSSS...

expandir todo contraer todo 8 Respuestas Última respuesta Monday 27 june 2011 - 20:19

Monday 27 june 2011 - 14:16

hola!

es pot fer perfectament, aproximadament en unes quatre hores, depenent de com vagis i per on vagis. Tenint tot un dia es fa de sobres, i de desnivell no hi ha gaire, uns 800 metres positius, també depenent de per on vagis. Jo ho vaig fer a l´inversa pujant  el Subenuix i tot ( potser és el camí més llarg).

vinga, sort! 

Ocultar todas las respuestas      
Monday 27 june 2011 - 14:20
De Colomina a Amitges 4 hores ¿?. 

Dioxxxx me estic fent vell 

salu2

Monday 27 june 2011 - 14:46

home, més o menys! Jo també sóc vell però ara es va molt descarregat i si vas per feina, es pot fer bé.Colomina-coll de Peguera ( una horeta i mitja)- estany de Sant Maurici ( una altra horeta i mitja) i pujar al refu d´Amitges, una horeta més....

Monday 27 june 2011 - 16:26
Gracies Panxi ¡¡¡¡ és que estic fet un Embolic .... ja que hi ha molta gent que em diu que és molt el tiron que em vagi al J.M Blanc  i al dia següent al Mallafre ... i despres al Amitges.... jo volia evitar aquest dos...
Ja t´ explicare

Monday 27 june 2011 - 16:37

ei, és una bona tirada, no t´ho nego, però es pot fer. Els horaris que t´he dit són aproximats, sense contar les parades i anant molt lleuger. Si vas més tranquil t´hi estaras més hores, encara que, com ja t´he dit, en un dia ho pots fer força bé. També depèn molt del teu estat de forma, clar! De totes maneres, sempre et pots quedar al Mallafré si veus que vas molt cansat o que es fa tard....

vinga, sort i prudència!

Monday 27 june 2011 - 19:27
JAJAJA es broma .

De totes maneras ho trovo molt rapid, jo de 6/7 hores no baixaria .

salu2

Monday 27 june 2011 - 20:15

Estoy de acuerdo que 4 horas son un  pelín justas si no eres algo máquina pero en verano tomar 6 horas de camino por Aigues Tortes,creo que es lo ideal.Los que te han dicho que v ayas al Blanc y luego al Mallafré,creo que deben caminar mucho pués lo encuentro una exageración.Oye Panxi,lo de la "Horeta" ya me o conozco,una vez perdido en ekl monte encontramos un pastor y le preguntamos por nuesro destino y nos contestó "A si mes o menos una HORASA" Bueno pués fueron 2 horas y media.Por cierto que yo subiria desde Colomia por Subenuix al CollMorto per L´Estany Tort-Neriolo-Estany Cubieso y a mano derecha el Estany Morto y rectos al collado para bajar por el Vall de Subenuix e ir a encontrar el camino que viene del Portarró d´Espot y sbir a Amitges(mapa Alpina Sant Maurici).Quizás sea con algo más de desnive peo es mucho más bonito y entretenido.Que te sea bonito.

Monday 27 june 2011 - 20:19

sí, a mi també algun pastor m´ha dit una cosa semblant

La ruta que tu dius és la que vaig fer però a l´inversa i estic d´acord amb tu, és més llarga i té més desnivell però és molt maca.

Ara, pel coll de Peguera és tot recte i de desnivell és molt poquet, per això crec que són unes quatre hores ( o horetes....)

en tot cas, passar pel Blanc és una matada!

vinga, salut!!!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies