Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
HOLA ALGUIEN PUEDE DECIRME SI PUEDO HACER EL TIRON DESDE EL REFUGIO DE COLOMINA AL REFUGIO DE AMITGES EN EL MISMO DIA?? Y CUANTAS HORAS ME LLEVARIA... GRACIASSSS...
8 Respuestas
Última respuesta Monday 27 june 2011 - 20:19
hola!
es pot fer perfectament, aproximadament en unes quatre hores, depenent de com vagis i per on vagis. Tenint tot un dia es fa de sobres, i de desnivell no hi ha gaire, uns 800 metres positius, també depenent de per on vagis. Jo ho vaig fer a l´inversa pujant el Subenuix i tot ( potser és el camí més llarg).
vinga, sort!
ei, és una bona tirada, no t´ho nego, però es pot fer. Els horaris que t´he dit són aproximats, sense contar les parades i anant molt lleuger. Si vas més tranquil t´hi estaras més hores, encara que, com ja t´he dit, en un dia ho pots fer força bé. També depèn molt del teu estat de forma, clar! De totes maneres, sempre et pots quedar al Mallafré si veus que vas molt cansat o que es fa tard....
vinga, sort i prudència!
sí, a mi també algun pastor m´ha dit una cosa semblant ![]()
La ruta que tu dius és la que vaig fer però a l´inversa i estic d´acord amb tu, és més llarga i té més desnivell però és molt maca.
Ara, pel coll de Peguera és tot recte i de desnivell és molt poquet, per això crec que són unes quatre hores ( o horetes....)
en tot cas, passar pel Blanc és una matada!
vinga, salut!!!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.