La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Pista lagos Urdiceto desde Parzán

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Monday 11 july 2011 - 13:56:07

Pista lagos Urdiceto desde Parzán

Hola, algú sap l´estat actuall en què es troba aquesta pista? Algú ha pujat o sap de gent que hi hagi pujat amb un  turisme?
Existeix algun tram inicial que es pugui fer bé si no es pot completar tota amb un turisme?

Moltes Gràcies!!!

Post movido de general a ascensiones

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Monday 11 july 2011 - 15:10

Monday 11 july 2011 - 14:25

La pìsta es per 4x4 i punt, que la gent es fiqui amb un turisme normal i arrivi on arrivi, ja depen de la seva pericia i sort, a mès de l´alçada del cotxe, però es molt llarga amb molta pendent i amb un ferm molt irregular, jo no et puc aconsellar fins on arrivar, perque el consell es que no et  fiquis amb cotxe normal   si no vols patir massa

(Post Editado: 11-7-11 14:25:33)

Ocultar todas las respuestas      
Monday 11 july 2011 - 15:10

Estic d´acord en Bouvier, es una pista pera tot terreny, igual el primer tram, uns 2 KM. ¿? es podria fer amb coche normal. al menys quan hi vaig estar jo, pero la resta es molt pedregosa, mes val no intentar-ho, curiosament la part final es la que esta/estaba en millors condicions.

Jo, amb un coche normal ni ho probaria.

salu2

(Post Editado: 11-7-11 15:11:38)

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies