Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Hola!
12 Respuestas
Última respuesta Wednesday 3 august 2011 - 21:58
Al cim del Balaitous hi ha vivac montat amb pedres, teniu aigua al ibon gelat i hi han bones vistes. Us ho recomano.
Pujant per la gran diagonal no trobareu neu i la dificultat es F+ si no us desvieu de la canal.
holaaa
home, jo si faig algun 3000 sempre porto grampons, a l´agost m´ha caigut una nevadeta de 40 cm a andorra, apart que, deixar se perdre un vivac al perdut per no dur crampons...
el taillon o el casco tambe crec recordar que te algun vivac aprop del cim
no sera per preu
v´sss
perdido i marboré són bones opcions, encara que llargues ... també et dic però que el casco és més llarg encara i també té bons vivacs.
opcions més properes i curtes són robiñera (no recordo gran vivac però) i la cresta de la munia desde chisagüés.
sort
al casc el recordo com a un cim ampli però el vivac ara mateix no em vé al cap ...
abans del cim però n´hi ha un de molt bo recordo, desde gavarnie passat el paso de los sarrios i just abans de començar l´atac al casco
holaaa
al casco te un cim ampli, podeu pujar hi just abans d´arribar al paso de los sarrios, per una esquerda que hi ha a la pared, estalvies bastant pateig
tambe recordo algun vivac a la torre de marbore
si no, es ben facil, hi ha una pila de pedres i no costaria massa fer vos un raconet
tambe teniu una pila de vivacs al costat de la bretxa de roland
jo agafo sempre els crampons i el piolo, i en algun moment sempre els acabo fent servir a muntanyes altes
v´sss
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.